Beantwoord

Outlook app synchroniseren met Outlook van Office

• 30 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Goedendag mensen, zit met probleempje om de agenda app op Android gesynchroniseerd te krijgen met Office outlook op de PC. heb op de pc in office een account aangemaakt met de emailadres van KPN. hierin ontvang ik prima de mails ook ontvang ik deze mails op mijn android.
Wil ook de agenda welke ik bijhoud op de pc gelijk hebben met de android. Deze synchroniseert echter niet.

Bij voorbaat dank voor evt oplossingen of het meedenken.

Groet, Rob
icon

Beste antwoord door Schaaf88 6 november 2018, 20:06

Ben nu zover da ik mijn Gmail account waarin ik ook mijn mail bekijk van KPN in combinatie met CalDavSynchronizer verschillende mogelijkheden heb om mail en agenda te synchroniseren.

Vriendelijke groet, en bedankt voor jullie moeite.
Rob
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rob, Welkom op het forum. Je stelt hier een goede, maar moeilijke vraag. Ik heb hierover research gedaan en ik heb het met mijn collega's besproken. Tot nu toe hebben we geen mogelijkheid ontdekt waarmee je een Android agenda kunt koppelen met een Office outlook op de PC i.c.m. een KPN e-mailadres. Ik wil niet meteen uitsluiten dat het niet kan, daarvoor is het handig om te weten welke agenda app je gebruikt op je telefoon. Wil je dit toelichten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Ben nu zover da ik mijn Gmail account waarin ik ook mijn mail bekijk van KPN in combinatie met CalDavSynchronizer verschillende mogelijkheden heb om mail en agenda te synchroniseren.

Vriendelijke groet, en bedankt voor jullie moeite.
Rob

Reageer