Beantwoord

Outlook email niet op server

  • 22 July 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 2
Vorige week is mijn laptop helaas overleden (motherboard defect). Gelukkig was mijn SSD nog wel in orde.
Alle data heb ik terug kunnen halen op een nieuwe laptop.
Op deze laptop beheerde ik mijn kpn email acoount, folders etc. met Outlook
Ik ging er vanuit dat alles op de server bewaard werd, echter nu zie ik dat niet alle email kan terughalen.
Sommige folders bevatten niet de meest recente emails die ik op de oude laptop wel had.

1) Hoe kan dit? Ik dacht dat alles op de email server bewaard werd en gesynchroniseerd
2) Waar op mijn oude laptop staat de copy van mijn email? Windows 10, outlook 365

Dank FCoo
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 July 2019, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hi @FC-AVE, flink balen dat soort dingen! Fijn om te lezen dat je alle data terug hebt kunnen halen, nu de mails nog. Had je deze als IMAP of als POP3 ingesteld? Bij POP3 zet je de mails op je laptop en staan ze niet meer op de server, dan kan je ze sowieso niet terughalen. Als je ze als IMAP ingesteld hebt, zou dat wel het geval moeten zijn. Het gebeurt wel eens dat Outlook de mappen niet synchroniseert en dan mis je wellicht zaken 😞 Voor wat betreft je tweede vraag, heb ik geen idee. Je kunt dit waarschijnlijk wel terugvinden op de website van Outlook!
Reputatie 7
Badge +30
Is het nog gelukt? Mocht je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?
Reputatie 2
Ik had een IMAP account. Ja blijkbaar is vanaf een bepaalde datum niet meer gesynct.
Maar dan moet het nog op de laptop staan. Vraag is alleen nu waar en hoe. Ben idd met Microsoft nu aan de gang voor support.
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Hopelijk ben je eruit gekomen met ze! Succes in ieder geval! 🙂