Beantwoord

outlook email only hetnet account instellen

  • 19 February 2019
  • 7 reacties
  • 706 keer bekeken

Kennissen zijn overgestapt van KPN naar T-Mobile maar hebben voor hun @hetnet.nl account een email only abo afgesloten. Ik krijg echter hun account in outlook 2016 niet aan de praat. Welke serverinstellingen heb ik nodig om emails te ontvangen en te verzenden? Kan op de site van KPN en T-Mobile hier niets over vinden.
icon

Beste antwoord door RBxx 20 February 2019, 12:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Op onderstaande service pagina van KPN staan de gevraagde serverinstellingen.
Hier staan ook de aanwijzingen voor veel gebruikte email programma's
Succes !!

Instellen email op laptop en PC
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sjeekspier, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat ze zijn overgestapt naar T-mobile. Ben je er uitgekomen met de serverinstellingen die RBxx je heeft gestuurd?
Hallo @Sjeekspier ,
voor het KPN-account gebruik je de SMTP-instellingen van de huidige provider (T-Mobile) en voor de inkomende instellingen van het KPN-account de POP- of IMAP-instellingen van KPN.
Voor het T-Mobile e-mailaccount gebruik je de e-mailinstellingen van T-Mobile.
Succes☺️
Reputatie 7
Badge +19
@Sjeekspier, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Vanwege omstandigheden ben ik er nog niet aan toegekomen. Ga zeker aan de slag met jullie tips.
Reputatie 7
voor het KPN-account gebruik je de SMTP-instellingen van de huidige provider (T-Mobile)
Dat is niet juist, ook voor het verzenden van mails gebruik je de SMTP server van KPN.

Zie ook: https://www.kpn.com/faq/18079
Reputatie 7
Badge +21

voor het KPN-account gebruik je de SMTP-instellingen van de huidige provider (T-Mobile)Dat is niet juist, ook voor het verzenden van mails gebruik je de SMTP server van KPN.

Zie ook: https://www.kpn.com/faq/18079


Deze opmerking ben ik het helemaal mee eens, zoals ook in mijn reactie/link vorige week werd aangegeven.

Reageer