Vraag

Outlook foutcode 0x800CCCOE mail

  • 5 May 2021
  • 7 reacties
  • 158 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

heb sind gisteren het zelfde probleem met mn mail ook de de 0x800CCCOE kpn kwam er niet uit toen met support microsoft maarook niet gelukt alles staat goed ,zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt. ik denk alles maar opnieuw installeren ,na 2 dagen nog niet opgelost.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

ontvang nog steeds geen mail en kan ook niet vesturen, is er iemand bij wie dit inmiddels is opgelost

Microsoft kan mij niet helpen alles staat goed ww veranderd maarr ook dat hielp niet ik heb dit probleem sinds dinsdag kpn kon mij gisteren niet helpen kon ook niet in mijn webmail, hoe verder.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @ylp!

Ik heb jouw foutmelding in het almachtige Google gegooid en kwam onder andere met deze link: Microsoftforum met wellicht een oplossing (in dit geval stond een anti-virus te strak afgesteld wat deze foutmelding veroorzaakte)

Ook deze link: computerhandleiding geeft eigenlijk ook hetzelfde aan als oorzaak.

Laat je het nog even weten of het gelukt is?

helaas niet geholpen helaas het is niet makkelijk om het opgelost te krijgen ,kan niet eens mn webmail open ook steeds een fout ww komt niet overeen melding krijg steeds terwijl het goed is,ik heb veranderd dus dat is het ook niet. dus Nico helaas ook werkt het nog steeds niet

Reputatie 6
Badge +10

Als je op de webmail de melding krijgt dat het wachtwoord niet overeen komt zou ik je toch als advies willen geven om via jouw KPN-ID het wachtwoord van het e-mailadres aan te passen.
Mocht dat ook niet lukken dan is mijn advies om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk op ons gratis nummer 0800-0402. Mijn collega aldaar kan op afstand je pc/laptop overnemen en zo met je meekijken hoe of wat.

weet mn id nr niet omdat  het onhouden wordt

Reputatie 7
Badge +24

Hier kunt u het wachtwoord van de mailbox instellen:

https://email.kpn.com/

top  NIck 83 het werkt weer,