Beantwoord

Outlook foutmelding: Verbinding met binnenkomende server (IMAP) verbroken

  • 1 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 304 keer bekeken

dus ik wil mijn kpnplanet mail op outlook zetten. ik doe alles volgens de stappen alleen ik krijg deze melding

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 oktober 2018, 11:08

Welkom op het forum @locallucas. Dit klinkt toch als een probleem met de instellingen. Heb je de onderstaande instellingen gebruikt?

Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @locallucas. Dit klinkt toch als een probleem met de instellingen. Heb je de onderstaande instellingen gebruikt?

Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
dit heb ik zeker gedaan dus ik weet ook niet wat het probleem is ik heb me rot gezocht voor een antwoord.
Reputatie 7
Badge +24
Zou je wat screenshots van de inkomende en uitgaande instellingen kunnen maken en hier plaatsen? Dan kan ik met je meekijken (zonder persoonlijke gegevens er in).
Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels gelukt @locallucas? Als ik nog kan helpen dan hoor ik dat graag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer