Beantwoord

Outlook/hotmail komt niet binnen via mijn netwerk, wel op modem

  • 10 September 2019
  • 4 reacties
  • 388 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken een beetje een raar probleem. Ik woon in een studentenhuis dus ik werk op mijn eigen router/wifi.

Op dit netwerk komt mijn email van hotmail niet binnen, ook via de browser kan ik er niet op komen. outlook.com werkt prima, maar zodra ik op aanmelden klik blijft de webpagina maar laden totdat die een timeout geeft. mijn schoolmail komt gewoon binnen.

Het vreemde is, als ik verbinding maak met het wifi van de modem of via 4G, dan krijg ik het gewoon binnen, het probleem lijkt dus in mijn netwerk te liggen, ik heb hier niets aan veranderd en deze heeft tot een aantal weken terug 3 jaar lang prima gewerkt.

Iemand misschien een idee?

bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door kwiznix 13 September 2019, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

*Update*:

Dag nadat ik dit plaatste deed alles het ineens weer
Reputatie 7
Hoi @kwiznix, fijn om te lezen dat het een dag na het plaatsen weer werkte. Heb je daarvoor nog iets aangepast in de instellingen of kwam het uit zichzelf terug?
Ik heb niets aangepast, deed het zo ineens weer
Reputatie 7
Dat is helemaal gek, mogelijk was er dan iets niet helemaal goed aan de kant van Hotmail en hebben zij dat opgelost. Het belangrijkste is dat het nu allemaal weer werkt natuurlijk 🙂