Beantwoord

Outlook (Mac2011) werkt niet meer

  • 28 October 2019
  • 13 reacties
  • 158 keer bekeken

Beste,

 

Onze email en FB bleken gehakt. ik heb daarom het wachtwoord gewijzigd, maar nu wordt Outlook niet meer gesynchroniseerd. 

Ik heb de instellingen volgens KPN.com (IMAP ipv POP en het certificaat gewijzigd), maar de melding in Outlook blijft Invalid Username or Password. Deze werken wel via Webmail.

Kunnen jullie ons helpen?

 

Groet,

Marc

 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 November 2019, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Marc73, wat rot dat je e-mailadres én Facebook gehackt zijn geweest! Goed dat je de wachtwoorden gewijzigd hebt, het is alleen lastig dat Outlook het daardoor niet meer doet. Ik help je graag verder om dit op te lossen. Door drukte is mijn reactie wat later dan je gewoonlijk van ons gewend mag zijn.

Het is goed om te weten dat Webmail wel werkt. Ik raad je aan om het e-mailaccount helemaal opnieuw toe te voegen aan Outlook met de meest recente instellingen. Deze pagina kan je hierbij helpen met verschillende versies van Outlook. Ik verwacht dat als je die stappen doorloopt, je opnieuw ingestelde account het weer doet zoals het hoort :relaxed:

Laat je weten of het is gelukt, en ook als je vragen hebt?

Reputatie 7
Badge +28

@Marc73 

 

Gebruik je sinds kort Catalina op jouw Mac? 
 

Outlook 2011 (Office 2011) is een 32-bits programma en dat wordt niet ondersteund door Catalina. 

 

Zelf gebruikt ik nu nog Mojave, maar als ik over ga op Catalina zal ik eventueel Office 2019 moeten aanschaffen. 
 


 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Marc73 

 

Hoe is nu de situatie? Gebruik je Catalina of nog steeds Mojave? 

 

Beide dank voor jullie reacties!

Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik een alias HETNET email adres gebruik. En het wachtwoord dat ik heb aangepast is van mijn hoofdadres, maar deze heb ik nooit gebruikt. Ik kan de adressen ook niet koppelen.

Kan iemand mij helpen om het wachtwoord van mijn alias aan te passen? als ik via mijn KPN ID het ww probeer aan te passen kan dat alleen voor mijn hoofdadres, ik zie mijn alias nergens.

Dank!

Marc

Reputatie 7
Badge +19

@Marc73 Dat is goed om te weten, het gaat dus om een Hetnet alias die onder een mailbox hangt. Zie je deze alias ook niet terug als je inlogt op MijnKPN en dan bij je mailboxen kijkt? Gaat het om het e-mailadres waar je ook je forumprofiel mee hebt aangemaakt? En kan je voor mij je postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik je gegevens opzoeken en even met je mee kijken naar waar het e-mailadres onder staat.

hoi Alexa,

 

Dat is juist het vreemde ik zie mijn deze alias niet onder mijn officiële mailbox. Ik heb de officiële nooit gebruikt, alleen de alias. Ik heb vorige week een mail van jullie gekregen dat als ik de alias niet koppel aan mijn officiële mailbox ik deze verlies per februari. Heb jullie dit weekend via het formulier gevraagd om deze te koppelen.

Ik heb mijn gegevens net gekoppeld aan mijn profiel.

Dank voor je hulp!

Marc

Reputatie 7
Badge +19

@Marc73 Hi Marc, ik zie wat je bedoelt als ik jouw Hetnet e-mailadres (dat ook in je profiel staat) opzoek. Zo te zien is dit een mailbox dat onder een oud of vorig abonnement stond. Het staat ook op een ander adres, kan het zijn dat je bent verhuisd en dat dat een vorig adres van je is? Kan je, als je het weet of kan opzoeken, het oude adres nog voor me toevoegen aan je forumprofiel?

Ik hoor graag of het is gelukt naar aanleiding van het formulier dat je hebt ingevuld. Ik kan het verzoek om de mailbox te verhuizen ook voor je indienen, ik hoor het graag als je dit wilt of als het nodig is :slight_smile:

hi Alexa,

Zou goed kunnen! Ik heb ons oude adres opgenomen onder “Persoonlijke opmerkingen”.

Heb nog geen reactie gekregen op het formulier, dus als je hier kunt faciliteren graag!

Dank! Marc 

Reputatie 7
Badge +19

@Marc73 Hoi Marc, mijn reactie is een beetje later dan mijn bedoeling is, sorry! Hoe staat het er nu voor? Heb je al iets gehoord? Zo niet, dan ga ik er voor je achteraan :slight_smile:

hoi Alexa,

Ik heb nog niets gehoord/ gezien. Wil jij er voor ons achteraan gaan?

Dank, Marc

Reputatie 7
Badge +19

@Marc73 Hoi Marc, geen probleem!

Ik heb een verzoek aangemaakt en doorgestuurd naar de specialisten, om te zorgen dat de mailbox verplaatst wordt naar jouw huidige abonnement. Ik verwacht dat dit binnen een paar werkdagen geregeld is. Het kan zijn dat ze contact opnemen of een bevestiging sturen zodra het klaar is. Ik hoor het graag als je iets hebt gehoord en ook als je vragen hebt natuurlijk :slight_smile:

hoi Alexa,

 

De mailboxen zijn gemigreerd en ik kan weer synchroniseren met mijn iMac.

dank voor je hulp!

Marc

Reputatie 7
Badge +19

@Marc73 Hoi Marc, mijn reactie is een beetje laat, maar ik ben blij om te horen dat alles is gelukt :slight_smile: Graag gedaan en dankjewel voor de terugkoppeling. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.