Vraag

Outlook, mail verdwijnt

• 10 mei 2017
  • 10 reacties
  • 3180 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mail verdwijnt bij binnenkomst op de computer, mails zijn dan ook niet terug te vinden op de webmail.
dit gebeurt bij sommige mails !

Admin: titel aangevuld

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Op welke apparaten heb je je mail allemaal geconfigureerd? Dit lijkt er namelijk op dat hij POP3 gebruikt op 1 of meerdere apparaten.

Kan je overigens iets toelichten wat je bedoelt met verdwijnt? Is hij ook helemaal op de computer weg? Of alleen webmail/andere apparaten?
Reputatie 1
Badge
hoi ben inmiddels met iemand van KPN aan het chatten als we er niet uit komen kom ik bij je terug.Bednakt voor je reactie gebruikt geen pop
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Limataki, welkom op het forum! Zoals Robin aangeeft zie je dit vaker als er op een apparaat POP is ingesteld. Die trekt de server dan leeg. Is het opgelost n.a.v. je chat? Als we nog ergens bij kunnen helpen dan weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Badge
Is zo goed als opgelost. Gebruik geen pop op de accounts maar blijkbaar zat de webmail vol mails ! Ik houd het in de gaten. Bedankt in ieder geval voor reageren
Reputatie 7
Badge +24
Is zo goed als opgelost. Gebruik geen pop op de accounts maar blijkbaar zat de webmail vol mails ! Ik houd het in de gaten. Bedankt in ieder geval voor reageren
Oké, fijn dat het (zo goed als) opgelost is. Dat ze "verdwijnen" is dan nog steeds vreemd maar als het nu niet meer gebeurt is het goed.

Mochten er toch weer problemen komen of iets anders dan ben je welkom!
Ik heb het zelfde probleem met 1 mail adres.
Al 4x met de kpn gebeld.
Helaas niet opgelost.
Sommige mails komen en gaan.
Ik heb alles op imap staan...
De rest van de mail adressen werken gewoon...
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Kklotz! Vervelend probleem dit. Het enige wat me direct te binnen schiet is dat er misschien nog een apparaat per ongeluk met pop3 is ingesteld. Kun je de instellingen van alle apparaten waarop dit e-mailadres is ingesteld eens nalopen? Is dit probleem opeens ontstaan of heeft het nooit goed gewerkt? Kun je in de webmail (Instellingen > E-mail) controleren hoe vol de mailbox zit?
Het probleem is in 1x ontstaan.
De prullebak staan ongeveer 160 berichten.
Dat moeten er veel meer zijn.
Alles staat op imap.
Ik ben nu Windows 10 aan het update...
Heel veel mails komen niet aan, ook niet via webmail....
Reputatie 7
Badge +28
Dan wil ik graag wat meer informatie over het probleem. Mail moet betrouwbaar binnenkomen en verzonden worden.

Wat bedoel je met dat heel veel mails niet aankomen? Als anderen jouw mailen ontvang jij de mail niet? Of juist bij het versturen? Komt er een bericht terug van de server met een titel als "Undeliverable"? Als dat het geval is bevat die e-mail meer informatie over het probleem. Kun je die (zonder e-mailadressen) in een reactie plakken?
Reputatie 7
Badge +28
@Kklotz: Kun je dit nog verder toelichten? Ik wil er erg graag achterkomen waar dit door wordt veroorzaakt. Bedankt voor je hulp!

Reageer