Beantwoord

Outlook, mappen kwijt

• 11 september 2018
  • 2 reacties
  • 533 keer bekeken

Sinds ik problemen had met mijn PC, kreeg ik opeens weer Outlook maar absoluut niet meer herkenbaar. Ik ben nu al mijn persoonlijke mappen kwijt, die eerst in een kolom stonden aan de linkerkant bij mijn Postvak in.
Ik ben nu een paar dagen bezig, maar wil eigenlijk mijn eigen vertrouwde outlook terug. Is dit mogelijk, ik ben al wat ouder en nu ben ik de weg echt kwijt.
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 september 2018, 17:22

Hallo Berretje, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag je oude vertrouwde Outlook terug wilt. Ik weet niet of ik je daar op afstand mee kan helpen, maar ik ga het proberen. Belangrijkste vraag dan eerst is: weet je welke versie van Outlook je hebt?

Als je dat niet weet, volg dan de stappen hier: Welke versie van Outlook heb ik? en laat me weten welk versienummer daar uit komt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Berretje, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag je oude vertrouwde Outlook terug wilt. Ik weet niet of ik je daar op afstand mee kan helpen, maar ik ga het proberen. Belangrijkste vraag dan eerst is: weet je welke versie van Outlook je hebt?

Als je dat niet weet, volg dan de stappen hier: Welke versie van Outlook heb ik? en laat me weten welk versienummer daar uit komt.
Reputatie 7
Badge +27
Is het gelukt om je mappen terug te krijgen, Berretje?

Reageer