overstappen naar KPN alles in 1

• 25 juli 2015
  • 3 reacties
  • 238 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo allemaal.

Ik heb een vraag betreffende overgaan naar KPN alles in 1.

Mijn schoonvader van 90 jaar is deze week verhuisd naar een verpleeghuis.

In zijn oude woning heeft hij:

1. Internet van het Net
  2. Vast bellen van KPN (isdn)
  3. Tv van Ziggo
Ik wil nu voor hem in het verpleeghuis een alles in 1 standaard pakket aanvragen.

Hij zit nu tijdeljk in Zevenaar kengetal 0316, nu heeft hij een 026 nummer (Westervoort)

Hij heeft bij HetNet 2 emailadressen in gebruik.

De vragen zijn:

1. Is nummerbehoud mogelijk?
  2. Is het behouden van de 2 emailadressen mogelijk?
Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

Afwachtend en met vriendelijke groet

Ton

3 reacties

Reputatie 7
Dure grap, isdn voor iemand van 90. Die heeft die mogelijkheden m.i. ook helemaal niet nodig.

Als het definitieve verpleeghuis binnen het zelfde netnummer ligt als de woning van je schoonvader is hetzelfde nummer zonder meer mogelijk. Anders niet. Waar ie nu zit is het netnummer anders, dus...

Ik zou, om problemen te voorkomen, de huidige situatie éérst verhuizen en daarna pas wijzigen. In bijvoorbeeld Alles in 1 waarbij je schoonvader het isdn hoofdnummer kan behouden. Daarna kan Ziggo, voor televisie, vervallen.

Ook het behouden van de HetNet adressen is zonder meer mogelijk. Ondanks dat ik nu internet van KPN heb (HetNet bestaat tenslotte niet meer) heb ik nog steeds mijn oude HetNet adressen.

Het advies van om het via webcare te regelen is ook mijn advies. Wacht dus tot ze zich op dit topic melden.

Reputatie 7
Badge +27
Goede vragen, Carton. Verhuizen met nummerbehoud is alleen mogelijk als de verhuizing binnen hetzelfde kengetalgebied plaatsvindt. Het behouden van de mailadressen is wel mogelijk als je ervoor kiest om het HetNet abonnement te verhuizen in plaats van een volledig nieuwe aan te vragen. We hebben je vandaag nog even geprobeerd te bellen hier over maar troffen helaas de voicemail. De snelste manier om dit geregeld te krijgen is om even te bellen, dan kan alles bekeken worden, en dan ook gelijk doorgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +30
 schreef:
Hallo allemaal.

Ik heb een vraag betreffende overgaan naar KPN alles in 1.

Mijn schoonvader van 90 jaar is deze week verhuisd naar een verpleeghuis.

In zijn oude woning heeft hij:

1. Internet van het Net
  2. Vast bellen van KPN (isdn)
  3. Tv van Ziggo
Ik wil nu voor hem in het verpleeghuis een alles in 1 standaard pakket aanvragen.

Hij zit nu tijdeljk in Zevenaar kengetal 0316, nu heeft hij een 026 nummer (Westervoort)

Hij heeft bij HetNet 2 emailadressen in gebruik.

De vragen zijn:

1. Is nummerbehoud mogelijk?
  2. Is het behouden van de 2 emailadressen mogelijk?
Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

Afwachtend en met vriendelijke groet

Ton

Hallo,

Nummerbehoud is mogelijk, afhankelijk van het kengetal. Email adres behouden zou ook mogelijk moeten zijn aangezien HetNet van KPN is. Ik verwacht wel dat ISDN dan vervalt, en je geen ISDN apparatuur mer kan gebruiken.

Ik wil je adviseren om hier te controleren of TV mogelijk is, en als het mogelijk is of het HD is.

Ik zou even wachten tot een WebCare medewerker reageert, volgensmij kan deze het zelfs voor je in orde maken, want het behouden van email gaat vaak fout via de telefonische klantenservice.

WebCare zal vanzelf reageren indien nodig, en eventueel zal een ander forumlid zijn/haar ervaringen of ideeen delen.

Robin

Reageer