Beantwoord

Overzetten contactlijst naar KPN Webmail na overstap

  • 20 June 2022
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Daar ik recent van provider ben veranderd wil ik de contactlijst van mijn vorige e-mail account (ook webmail) overzetten naar mijn KPN webmail. Ik heb geen flauw idee hoe dat zou moeten, wie helpt mij uit de brand.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 June 2022, 08:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Hasje6 

Je kunt vaak de contactlijst exporteren in *.csv formaat en dat bij de KPN webmail importeren.

Selecteer Agenda > Contacten > (rechts klik) Exporteren.

Reputatie 7

Hoi @Hasje6, welkom bij ons op het forum. Je kunt dit inderdaad exporteren in je mailprogramma zoals Willy al beschrijft. Is het via die weg gelukt?

Sorry voor mijn late reactie, maar zoals Willy het beschrijft gaat het niet lukken. Ik kan bij contacten rechts klikken wat ik wil maar dan gebeurt er dus niets Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn vorige provider werkt wat betreft webmail met "’Zimbra web client'”

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Hasje6 

Bij de KPN webmail ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ) werkt het als volgt (zie het plaatje). Kies in de webmail:  Agenda (blauwe rechthoek) > Contacten > drie streepjes (rode pijl) > Importeren / Exporteren (blauwe pijlen). Dan kun je de contacgegevens importeren/exporteren. In de webmail van jouw vorige provider moet het ongeveer hetzelfde werken.

 

Reputatie 7

Ik ben zelf niet bekend met Zimbra, hoe het daar precies werkt weet ik niet @Hasje6. Zelf geven ze aan dat je deze stappen kunt volgen: Exporting Address Book Contact Lists | Zimbra.

Als dat lukt kan je ze daarna importeren zoasl Willy beschrijft.

Heel erg bedankt, ik ga het zo snel mogelijk proberen👍

IEDEREEN BEDANKT, HET IS GELUKT!!!😊👍

Reputatie 7

Helemaal goed, fijn om te lezen dat het gelukt is @Hasje6! Als we nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.