Vraag

Paar keer per jaar foutmelding bij mijn e-mailaccount

  • 26 June 2022
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

2 of 3 keer per jaar krijg ik achter mijn E mail adres een driehoekje te staan met een uitroepteken erin.

Als ik dan verder kijk bij Instellingen Accounts beheren staat er de instellingen voor uw account zijn verouderd.

De individuele adressen roep ik op en haal dan even mijn wachtwoord weg en vul dan hetzelfde weerin.

Probleem voor een aantal maanden opgelost alleen de vraag waardoor ontstaat dit.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Witteraaf, welkom hier. 

Laten we eerste kijken of de serverinstellingen kloppen. Klik op de link en daarna op IMAP. Heb jij deze in je e-mailprogramma ook zo ingevuld? 

Is allemaal korrekt ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Is allemaal korrekt ingevuld.

Welk e-mailprogramma gebruik je precies? Outlook? En zo ja, welke versie? 

De eerste stap zou zijn om je account te verwijderen en dan opnieuw toe te voegen. Zorg wel dat je dan eventueel een reservekopie maakt om te voorkomen dat je e-mails kwijtraakt. Als het als IMAP in ingesteld blijft alles uit je inbox wel op de server. 

mail programma zoals dat standaard is in Windows 11.

Accounts verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik allemaal al gedaan.

Outlook gebruik ik niet.

Reputatie 7
Badge +24

mail programma zoals dat standaard is in Windows 11.

Accounts verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik allemaal al gedaan.

Outlook gebruik ik niet.

Ik heb dan, om eerlijk te zijn, geen idee waar dit aan ligt. Als alle instellingen kloppen hoort het gewoon te werken, heb hier ook overigens. 🤷🏼 

Heb je dit probleem op meerdere apparaten? 

Alleen op mijn desk top. Overigens een vrij nieuwe Acer. Deze werkt heel goed.

Op mijn tablet en laptop heb ik het niet ontdekt. Deze worden ook iets minder gebruikt.

Heb meer dan goede beveiliging erop zitten. Blijft vreemd.

Ik gebruik 4 kpn mail adressen en alle vier geven dan de driehoek met uitroepteken erin.

Voor reserve en eventuele noodgevallen loopt mailbird ( e mail programma) synchroon mee.

Deze doet het niet. Alleen dus de KPN. Kan het makkelijk herstellen daar gaat het niet om maar ik ben zo nieuwsgierig wat het is.