Beantwoord

Password pop.kpnmail.nl te achterhalen

  • 11 April 2019
  • 6 reacties
  • 2227 keer bekeken

Heb mijn oude iPad (IOS9) vervangen door ipas(IOS12) en wil mail ontvangen van mijn KPN mailserver.
Wat ik ook doe ik stuit steeds op het probleem dat ik het oude password van pop.kpnmail.nl vergeten ben.
Wat ik ook doe stuit telkens op dit probleem, kan het pw ook niet resetten of wijzigen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 April 2019, 11:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
De pw is aan te passen via email.kpn.com. Je kan hier inloggen met je KPN ID.
Het lukt alleen bij mijn ****** . Ik wil het password voor pop.kpnmail.nl vinden om te gebruiken bij mijn instellingen voor de ipad

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Op mmijn eerste ipad , die ik vervangen heb omdat ik niet kon upgraden naar ios10 en hoger kon ik wel email ontvangen vanuit kpn. Hier zag ik bij instellingen dat pop.kpnmail.nl wel een pw had. Ik heb dit pw niet zelf ingesteld en probeer het te achterhalen. Elke poging strandt door te eindigen in de vraag of ik het kpnid voor ******* wil wijzigen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Het wachtwoord wat je daar moet invullen is het wachtwoord dat bij je gebruikersnaam van het KPN e-mailadres hoort. Om dit wachtwoord te wijzigen zal je moeten inloggen op MijnKPN d.m.v. je KPN ID. Als je het wachtwoord niet meer weet van je KPN ID, dan moet je dit wachtwoord als eerste achterhalen. Dit kan je doen op deze pagina. Daarna kan je het wachtwoord van je e-mailadres wijzigen op deze pagina. Laat je ons weten of het gelukt is?
Kreeg wel een soort tussenscherm waarin stond dat er een error was opgetreden, daarna pas wijzigingsscherm. Bedankt heeft me heel wat hoofdbrekens gekost om mijn iPad in te stellen, resultaat 150 emails in IN, ook resultaat van afgelopen week
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt om het e-mail adres op de juiste manier te configureren. 150 e-mails postvak in? Daar ben je nog wel even mee bezig, denk ik. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer