Beantwoord

PDF bijlagen komen niet overal binnen

  • 4 July 2020
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

Hier is het probleem dat er sinds een paar dagen geen PDF 's meekomen,maar op een laptop of tablet staan ze dan weer wel.:rage:

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door frac 8 July 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@frac bedankt voor je bericht! Je geeft aan dat je geen bijlagen ziet op de ……, want op de laptop en tablet zie je ze wel. 
Op welk apparaat/programma zie je ze niet? Des te meer informatie we hebben, des te sneller we de oorzaak vinden en het kunnen oplossen.

Op de Desktop komt van een bedrijf geen PDF's binnenwel dus op laptop en tablet.

tav, de factuur van KPN vanmorgen kwam binnen als PDF maar kon hem niet openen.

wel opslaan daarna kon ik hem uit Documenten wel openen

wel vervelend.

Reputatie 7
Badge +24

Op de Desktop komt van een bedrijf geen PDF's binnenwel dus op laptop en tablet.

tav, de factuur van KPN vanmorgen kwam binnen als PDF maar kon hem niet openen.

wel opslaan daarna kon ik hem uit Documenten wel openen

wel vervelend.

Dit is wel vreemd. Zowel op je laptop als op je tablet? 

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je het .pdf bestand probeert te openen? Geef dit even specifiek aan voor tablet/laptop. Dan kunnen we meedenken. :relaxed:

 De DESKTOP geeft geen foutmelding.

als ik nu de fractuur van KPN probeer te openen Helaas lukt niet,dan geeft hij aan dat er een IP-adres weg is.

Reputatie 7
Badge +24

Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet op je scherm?

Laat even weten dat alles werkt zoals het moet werken,hopelijk is het probleem opgelost.

anders meld ik me weer.

Bedankt voor het meedenken.

Frac.

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan uiteraard. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn.

Twee mensen hebben onafhankelijk van elkaar wel een mail van mij ontvangen, maar zonder de pdf die erbij zat. Dat hij erbij zat weet ik zeker. Noch de ontvanger noch ikzelf kreeg een melding over het niet-afleveren van de bijlage.