Beantwoord

Per abuis een e-mailadres verwijderd

  • 7 September 2019
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb gisteren per abuis mijn emailadres verwijderd, maar kan deze niet terug zetten.
Helaas wordt ik geen wijs uit de gebruikshandleiding hoe dit zou moeten, (THUIS werkt niet...)

Deze mededeling staat er:

E-mailaccounts

*
Primair e-mailadres
*
Verwijderd e-mailadres
Deactivatie loopt

Die deactivatie wil ik graag terug gedraaid zien.
Kunt u dat voor mij doen?

Of wilt u mij anders stap-voor-stap meedelen hoe te handelen?

Het betreft emailadres: *

Graag uw hulp, bij voorbaat dank!

M.v.g.

A de Jongh

*Admin: mailadressen verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 September 2019, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Bepna. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw e-mailadres per ongeluk verwijderd is. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om dit te herstellen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld?
Als je een emailadres (alias of hoofdadres) verwijderd komt het 3 maanden in quarantaine. Dit kan Vikash eraf halen voor je zodat je het opnieuw kunt maken.

Zet je het bewuste adres even in "Pers. opmerkingen" in het profiel?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Bepna. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw e-mailadres per ongeluk verwijderd is. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om dit te herstellen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer