Beantwoord

Persoonlijke homepage activeren

  • 7 November 2019
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge

Geachte,

Probeer via chat , mijnkpn en website KPN mijn persoonlijke homepage geactiveerd te krijgen maar dat lukt niet 1, 2 3.

Is het een soort ontmoedigingsbeleid ?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 November 2019, 10:20

Bekijk origineel

9 reacties

Badge

na lange chat en diverse personen afdelingen lijkt eea geactiveerd te zijn. Nu nog uitvogelen hoe in t e loggen website actief te maken.

pffff

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@co-ouder. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat het uiteindelijk toch gelukt is om jouw persoonlijke homepage te activeren. Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gerbruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot de ftp-server. Hier voer je het ftp-adres (home.kpn.nl / poort 21) in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mailadres. Laat je mij weten of het gelukt is?

Badge

Hoi@co-ouder. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat het uiteindelijk toch gelukt is om jouw persoonlijke homepage te activeren. Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gerbruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot de ftp-server. Hier voer je het ftp-adres (ftp://home.kpn.nl / poort 21) in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mailadres. Laat je mij weten of het gelukt is?


Hahaha. Nee, nog steeds niet gelukt met ftp programma. Unable to resolve host “ftp://home.kpn.nl/(mijngebruikersnaam)” En port 21 ingesteld.

Heb weleens makkelijker een website aangemaakt bij een provider.

Krijg er een beetje de balen van.

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat je er van baalt dat het niet gelijk lukt. Voer je het hele e-mail adres in, dus met @kpnmail.nl en het wachtwoord wat daarbij hoort?

Reputatie 7
Badge +24

In het ftp programma vul je gewoon in "home.kpn.nl" in. Zonder gebruikersnaam dus. En zonder het protocol ervoor. Tis namelijk een ftp programma, dat ie ftp moet gebruiken, dat weet die al :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@co-ouder Is het nog gelukt?

Is gelukt maar niet makkelijk. Index.php wordt niet gepakt, alleen index.html. 

Het werkt maar niet echt zoals ik zou willen.

Bedankt voor reacties, top

Reputatie 7
Badge +24

PHP werkt niet. Dus nee, idd, index.php word idd niet gepakt. Het is "dode" webruimte. Je kunt html met een beetje javascript en CSS gebruiken. En verder niets. Er is geen PHP en geen database. Je kunt dus geen WordPress installeren ofzo.

Nick83

Bedankt voor info welke ik niet terug vond bij KPN. Inmiddels elders hosting gevonden, die PHP ondersteund etc, en abonnement afgesloten.

Wat mij betreft is dit forum onderwerp afgesloten ;-)

 

Reageer