Beantwoord

Phishing e-mail facturatie

  • 13 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Krijg iedere 3-4 dagen een betalingsverzoek van klantenservice. Als je de betalingslink opent is de begunstigde de directeur klantenservice. Die overigens iedere keer een andere naam heeft!
ik neem aan dat dit oplichting is?
icon

Beste antwoord door wjb 13 oktober 2019, 23:29

En beter nog, eerst nog even als bijlage naar valse-email@kpn.com sturen.
Hoe: Zie deze pagina.

Is dit overigens de mail die jij gekregen hebt?

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Ebbinge , NOOIT op de links klikken binnen de email, gewoon negeren en weggooien.
Reputatie 7
En beter nog, eerst nog even als bijlage naar valse-email@kpn.com sturen.
Hoe: Zie deze pagina.

Is dit overigens de mail die jij gekregen hebt?

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Ebbinge, welkom! Goed dat je er niet ingetrapt bent! Heel vervelend dat je er zoveel krijgt. Hopelijk heb je bovenstaande adviezen ter harte genomen. Mocht je twijfelen of een mail van KPN komt, dan kan je altijd inloggen in MijnKPN en kijken of er daar een factuur klaar staat.
Ja klopt ik heb deze mail met diverse namen van directeur klantenservice gehad.

Reageer