Beantwoord

Phishing mail facturatie

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

Wat moet ik met dit bericht?


Niet betaalde factuur van € 96.19


[h6] Klantnummer: 0195185501[/h6]
[h4]Deze e-mail gaat over de betaling van uw KPN factuur[/h4]
Geachte heer/mevrouw,
U ontvangt deze mail omdat de laatste factuur van uw KPN nog niet betaald is. De automatische incasso is mislukt omdat het rekeningnummer dat wij van u hebben onjuist is. Er staat nog een bedrag van € 96.19 open.
***
Wij verzoeken u de betaling van € 96.19 binnen 3 dagen te voldoen.
Dit kunt u direct snel en veilig doen via bovenstaande link of klik hier om naar onze website te gaan.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groet,

B. Cift
Directeur Klantenservice

Admin: titel van je bericht aangevuld en linkje verwijderd
icon

Beste antwoord door wjb 13 October 2019, 22:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Stuur die mail als bijlage door naar valse-email@kpn.com.

Hoe: Zie deze pagina.
Bedankt, hier kan ik wat mee.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @MaLouw, welkom! Ik heb er niets meer aan toe te voegen! Fijn dat je de mail doorstuurt en dat je er niet ingetrapt bent!