Beantwoord

Planet email instellen op nieuwe iPad

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 1489 keer bekeken

Badge

Mijn vader heeft laatst een nieuwe iPad gekocht en wil nu zijn planet mail koppelen aan zijn iPad. Hiervoor hebben we de online toestelhulp geraadpleegd maar daar werkte het niet omdat een wachtwoord niet zou kloppen. Vervolgens het wachtwoord opnieuw ingesteld en dezelfde stappen doorlopen maar het werkt nog steeds niet. Na langs te gaan bij CoolBlue (daar is de iPad gekocht) kwamen zij er ook niet uit en ben ik langs gegaan in de kpn winkel. Het meisje in de winkel heeft geconformeerd dat mijn wachtwoorden kloppen maar het lukte haar verder ook niet het in te stellen en vertelde me de technische dienst te bellen omdat die er zouden zijn om dit soort problemen op te lossen. Daarom vandaag de technische dienst gebeld en vervolgens een erg verontwaardigde reactie ontvangen dat zij er niet voor dit soort problemen zijn en dat ik maar de toestelhulp moet volgen (die overigens op dit moment niet laadt op de kpn website) en anders apple moet bellen omdat de fout 100% niet bij kpn ligt.

 

Ik voel me ondertussen behoorlijk van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vader is nog steeds 400+ euro lichter voor een product wat niet naar behoren werkt. Is er iemand die me hier mee kan helpen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 November 2019, 16:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @r.bosmans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het e-mail adres in te stellen op de nieuwe tablet. Je kan het beste als eerste het wachtwoord controleren door in te loggen in via KPN webmail. Als het lukt om in te loggen kan je verder gaan met het instellen van het e-mail adres. Zou je dit als eerste willen proberen? Daarnaast zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en e-mailadres achter te laten op het KPN Forum profiel. Het e-mail adres kan je achter laten in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. Ik hoor graag van je!

Badge

Hey@Vikash, als ik probeer in te loggen op KPN webmail doet zich er een hele vreemde situatie voor. Ik kan namelijk niet inloggen met het email adres van mijn vader (*****@planet.nl). Als ik vervolgens naar wachtwoord wijzigen via KPN ID ga kan ik hier wel inloggen met zijn email adres maar als ik dan ingelogd ben zie ik het email account *****@planet.nl staan. Als ik vervolgens hiermee inlog op KPN webmail kom ik wel binnen maar is de meest recent ontvangen email er een uit april 2019 en dus niet de normale inbox van mijn vader die bij *****@planet.nl hoort.

 

Ik heb daarnaast de gegevens toegevoegd aan mijn profiel (wel die van mijn vader want hij is de KPN klant, zowel zijn email als de mijne staan nu onder persoonlijke opmerkingen). Hopelijk lukt het je nu om me verder te helpen! :)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Waarschijnlijk is het e-mail adres van jouw vader een alias van een e-mail account. Dat betekend dat je als gebruikersnaam het hoofd e-mail adres en wachtwoord moet invullen. Je ontvangt zo een privébericht met daarin meer uitleg. 

Reputatie 7
Badge +21

Het is bijna gelukt om het e-mail adres in te stellen op de iPad. Alleen de afzender (e-mailadres) klopt nog niet. @r.bosmans Als het morgen nog steeds niet werkt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer