Vraag

Planet mail instellen Windows 10 mail

  • 2 December 2019
  • 2 reacties
  • 1086 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben een nieuwe laptop aangeschaft met windows 10. Onze “oude” @planet.nl mail staat nog op de Windows 7 laptop op Windows Live Mail. Bij het willen instellen van de mail op windows 10 mail krijg ik steeds de foutmelding dat de berichten niet gesynchroniseerd kunnen worden. Ik heb alle stappenplannen op de KPN website al gevolgd, op het forum gekeken en rond gegoogled maar niks helpt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo Derwan, welkom op het forum!

Wat flauw dat het zo moeizaam gaat om de mail over te zetten op de nieuwe laptop, ik help je hier graag mee verder!

Kan je met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord, wél inloggen via de webmailZo ja, dan hoort dit via Windows 10 mail ook te werken.

Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het betreffende @planet.nl mailadres invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’, dan kan ik met je meekijken:relaxed:

De gegevens die je daar invult, zijn niet openbaar, alleen jij en ik kunnen ze zien staan!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DerwanW68, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!