Beantwoord

planet.nl email adres herstellen

  • 3 June 2019
  • 2 reacties
  • 2204 keer bekeken

Goedendag,

Mijn oma heeft een @planet.nl email adres. Ik heb hiervan een kaartje met inlogggegevens, echter werken deze niet. Ze heeft zelf haar email in geen 10 jaar gebruikt.

Inmiddels bestaat planet niet meer en wordt ik via google naar KPN gestuurd. Als ik probeer in te loggen met de gegevens die ik heb staat er dat de gebruikersnaam/wachtwoord niet kloppen. hoe kan ik dit herstellen? zij heeft verder geen abbonement bij KPN of iets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. we zouden graag haar oude emails terugvinden !! staat een hoop in met emotionele waarde.

Groetjes,
Gigi
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 June 2019, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Gigi, welkom hier! Hele goede vragen. Het is de vraag of dat betreffende planet e-mailadres nog actief is, maar dat kan ik voor je controleren. Wil je me een privébericht sturen met dat e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +25
N.a.v. privéberichten volgende conclusie: het e-mailadres is al een hele tijd niet meer actief, dus zijn er ook geen e-mails terug te halen helaas...