Beantwoord

Prehistorisch emailadres

  • 19 maart 2012
  • 1 reactie
  • 10009 keer bekeken

Mijn moeder heeft nog een emailadres uit 1950: het eindigt op .wxs . Nog uit de WorldAcces tijd.

Daarna is dat planet geworden, en nu kpnmail. Maar het emailadres is altijd hetzelfde gebleven: xxxxx@wxs.nl

Haar inbox is nu echter geblokkeerd. Verzenden lukt WEL. Ik wilde haar emailaccount opnieuw instellen of desnoods een nieuw account toevoegen, maar ik kan nergens voor@wxs.nl meer kiezen.....aleen maar voor@planet.nl of@kpnmail.nl

Overigens is de ellende begonnen toen er een berichtje van de KPN binnenkwam dat haar mailbox vol was. Dat is onmogelijk met een stuk of 30 tekstjes in alle mappen.....

Weet iemand hoe ik het weer aan de praat krijg?

icon

Beste antwoord door pvdvelde 19 maart 2012, 15:38

lEen geblokkeerde mailbox zal je niet zelf kunnen oplossen, dat wordt echt met de helpdesk bellen. Mogelijk staat de mailbox nog onder een oud klantnummer dat 'opgeruimd' is.
De "mailbox vol" melding zal toeval zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge
lEen geblokkeerde mailbox zal je niet zelf kunnen oplossen, dat wordt echt met de helpdesk bellen. Mogelijk staat de mailbox nog onder een oud klantnummer dat 'opgeruimd' is.
De "mailbox vol" melding zal toeval zijn.

Reageer