Beantwoord

Primair e-mailadres

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Ik heb naast mijn primaire e-mailadres twee extra adressen aangemaakt. Dit heb ik gedaan omdat het primaire e-mailadres volloopt met spam. Het spamfilter van KPN doet er niet veel aan.

Ik lees op dit forum dat het primaire e-mailadres niet kan worden verwijderd. Dat betekent dus dat deze mailbox op enig moment "overloopt". Ik mag hopen dat dit niet van invloed is op de nieuw aangemaakte e-mailadressen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 February 2019, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Adjudant, goede vraag! Op het moment dat je daadwerkelijk twee nieuwe mailboxen hebt aangemaakt (en geen aliassen), dan klopt het helemaal wat je zegt!
Reputatie 3
Badge +3
Ha @Adjudant, goede vraag! Op het moment dat je daadwerkelijk twee nieuwe mailboxen hebt aangemaakt (en geen aliassen), dan klopt het helemaal wat je zegt!

?? Wat klopt er dan....???
Reputatie 7
Badge +30
Ik mag hopen dat dit niet van invloed is op de nieuw aangemaakte e-mailadressen?
Dit! 😄