Beantwoord

Primaire e-mailadres wijzigen

  • 18 February 2019
  • 8 reacties
  • 257 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik wil mijn primaire kpnplanet adres vervangen door mijn nieuwe kpnmail adres?
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 March 2019, 11:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NAM, Het primaire e-mailadres die je bij jouw abonnement hebt gekregen kunnen we niet wijzigen. Is je nieuwe KPN e-mailadres een nieuw e-mailaccount die je hebt aangemaakt of een alias?
Reputatie 7
Badge +19
@NAM, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi Marina,

Ik was ff een weekje op vakantie.
Ik heb een alias aangemaakt en ik wil deze nu als primair e-mailadres hebben.

Bij voorbaat dank.

Martin
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NAM, In mijn eerste bericht gaf ik al aan dat we het primaire e-mailadres niet kunnen wijzigen. Je kunt uiteraard het e-mailadres als alias gebruiken, maar dan komen de e-mails nog wel binnen in dezelfde postvak. Wil je dit niet, dan kun je beter een nieuw e-mailaccount aanmaken i.p.v. een alias. Mocht je het adres van je alias willen gebruiken, verwijder dan de alias. Wij kunnen het e-mailadres weer vrijgeven waardoor je met hetzelfde adres weer een e-mailaccount kan aanmaken. Mocht je nou denken, wat is het verschil? Dan verwijs ik je naar deze pagina. 🙂 Als je het e-mailadres van je alias verwijderd hebt, wil je het adres dan vermelden onder opmerkingen in je forumprofiel? Dan geef ik het adres weer vrij en kun je een e-mailaccount aanmaken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @NAM, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi Marina,

Bedankt voor je uitleg.
Ik heb mijn alias verwijderd.
Deze zou ik graag als e-mailaccount willen gebruiken.

Bij voorbaat dank,

Martin
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @NAM, Zojuist wou ik het e-mailadres die je hebt toegevoegd onder opmerkingen in het forumprofiel vrijgeven. Maar het e-mailadres van je alias is niet verwijderen. Wil je dit controleren? Op deze pagina leggen we uit hoe je dit kunt doen. Bij: ''Een ander e-mailadres aanmaken of verwijderen (@hetnet.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl)'' stap 6 staat een afbeelding die je hier hopelijk bij helpt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NAM, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Zo niet, stuur je dan weer een bericht?

Reageer