Beantwoord

Probleem inkomend uitgaande mail hetnet

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

Ik krijg geregeld de melding van mensen dat zij dit bericht ontvangen als zij een mail naar mij toesturen. Vaak als er een bijlage of een iets langere mail gestuurd wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn mailbox zit niet vol en het komt ook niet in de spam terecht.


This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

mijn-email-adres@hetnet.nl
host mailin.kpnmail.nl [213.75.3.30]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 5.0.0 Mail rejected.
Reporting-MTA: dns; web0082.zxcs.nl

Action: failed
Final-Recipient: rfc822;mijn-email-adres@hetnet.nl
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mailin.kpnmail.nl
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.

Deze mails ontvang ik niet en komen ook niet binnen op webmail van kpn. Dus dit ligt niet aan de instellingen van mijn mail programma's. Weten jullie een oplossing?

Daarnaast heb ik sowieso problemen met verzenden van mail, maar dat terzijde. Het lijkt mij beter om eerst dit probleem op te lossen.
icon

Beste antwoord door Dennis ABD 19 September 2019, 12:44

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @LeoJ , Google hier:
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.

eens op.
Dat is de hoofdoorzaak.
Reputatie 7
Badge +7
Dit is ons spamfilter. Laat de verzender contact opnemen met abuse@kpn.com en wij ,lossen het met ze op.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @LeoJ. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Kun je er iets mee? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer