Beantwoord

probleem met prullenbak blijft steeds een (1) achterstaan.

  • 1 January 2019
  • 24 reacties
  • 521 keer bekeken

Reputatie 2
Ik gebruik voor mijn Email ook mijn telefoon Samsung galacy S3 Ik zie het volgende op mijn telefoon.
Bij het icoon van mijn email op de display staat een er getal bij van -30 ????
Als ik mijn prullenbak leeg heb gemaakt staat er nog steeds achter (1) .
Er schijnt dan nog mail in te staan .als ik kijk staat er niets meer in het scherm. (spookpost ??)
Wat kan dit zijn en hoe los ik dit op ??
e de waele
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 January 2019, 08:47

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag edewaele, Wanneer je inlogt op onze webmail, zie je dan nog steeds een 1 staan bij de prullenbak? Als dit niet het geval is, dan zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw downloaden. Misschien zorgt het opnieuw installeren van de app ervoor dat de melding bij de prullenbak verdwijnt.
Reputatie 2
Goede Avond als ik kijk bij webmail zie ik geen (1) staan die zou dus leeg moeten zijn ??
Mijn vraag is nu ook kan ik deze app zo maar verwijderen zonder schade op te lopen, En kan ik deze wel verwijderen ? en dan daarna weer installeren ?
Reputatie 7
Badge +19
Wanneer je inlogt op de webmail en de prullenbak is leeg, dan staan er geen e-mails meer in. Welke app heb je in gebruik? Dan kan ik je helpen bij het opnieuw instellen van de app.
Reputatie 2
Goede morgen Marina je bent er vroeg bij vandaag ,Als ik kijk op mijn scherm bij de envloppe staat daar E-mail volgens mij is dat een standaard progje van android-versie 4.3 waar kan ik ergens vinden welke app dit is als ik kijk bij applicatiebeheer bij te tab Alles : zie ik daar wel staan E-MAIL APPINFO E-mail versie 4.2
kun je daar iets mee ??
Eric
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor de toelichting! Ik bedenk mij net dat het misschien handiger is om de app opnieuw in te stellen met iMap. In deze link vind je een simulatie van de Samsung Galaxy S3 met de instructies voor het instellen van iMap op je telefoon. De app wordt dan gesynchroniseerd met de mailserver van KPN waarop de e-mails worden bewaard. Houd je mij op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @edewaele, Heeft het nog geholpen om de instellingen opnieuw in te stellen?
Reputatie 2
Hallo Marina ik heb het geprobeerd maar hij geeft de foutmelding dat mijn email adres niet zou kloppen .ik ga dat eens uitzoeken hoor ik laat zeker nog iets horen alvast bedankt voor uw reactie
eric
Reputatie 7
Badge +19
Maak je gebruik van een alias? Als je gebruik maakt van een alias, dan kun je bij de instellingen het e-mailaccount instellen voor dit e-mailadres. Het adres van je e-mailaccount is het meestal het e-mailadres die je hebt gekregen bij het afsluiten van je internet abonnement. Zou je jouw e-mailsadres willen vermelden onder persoonlijke opmerkingen in je forumprofiel? Dan kan ik nagaan hoe het zit.
Reputatie 2
Hallo Marina Ik heb mijn profiel aangepast
eric
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eric, je e-mailadres met het lage streepje, is het adres van je e-mailaccount die je ook hoort in te vullen wanneer je de e-mailalias gebruikt. Als je dat e-mailadres bij de instellingen invult zou het goed moeten gaan.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @edewaele, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 2
Goede morgen Marina ik ga het vanavond nog eens proberen om dat voor elkaar te krijgen heel veel dank dat je mij wil helpen Ik laat nog wel iets horen hoe het afloopt vanavond
Ik ga dus het e-mail adres gebruiken met de lage streep Als dit is gelukt dan kunnen we misschien nog eens kijken om de snelheid weer op te voeren want hij is onnoemelijk traag geworden ???
Eric
Reputatie 7
Badge +19
Natuurlijk @edewaele, Gaat het over je WiFi verbinding of de verbinding via je bekabelde netwerk thuis? Dan kan ik je vast wat advies geven en kun je daar vanavond ook naar kijken 🙂
Reputatie 2
Hallo Marina het gaat hier over mijn telefoon de Samsung S3 die is heel traag maar misschien dat dat er niets mee heeft te maken dat gaan we later eens naar kijken Eerst meer eens opnieuw instellen denk ik Ga dat vanavond doen De wifi werkt volgens mij wel goed ook mijn laptop gaat goed ,Weer bedankt zover
eric
Reputatie 2
Hallo Marina heb het weer geprobeerd maar het lukt niet Als ik ben aangekomen bij vul poort 993 in en ik druk op volgende dan krijg ik de melding Inkomende server instellingen controleren. Dan verschijnt er Kan niet verbinden met de server en klaar ben ik er weer mee , Het lukt voor geen meter Ik moet ergens iets verkeerd invullen maar waar ???
eric
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Eric, Je kunt deze stappen doorlopen en dan gaat het fout?

Gebruikersnaam, voer je ‘hoofd’-emailadres (Dit is de gebruikersnaam van je e-mail account, gevolgd door het laatste deel van je email-adres, dus bijvoorbeeld ‘MijnAccountNaam@kpnmail.nl’) in.
  • Bij Wachtwoord, voer je wachtwoord in.
  • Bij IMAP-server, voer imap.kpnmail.nl in.
  • Bij Beveiligingstype, kies SSL.
Kun je eventueel een printscreen sturen van de instellingen? (zonder het e-mailadres i.v.m. privacy)
Reputatie 2
Hallo Marina Ik denk zelf dat ik een verkeerd wachtwoord gebruik Maar hoe kom ik daar achter wat ik fout doe ?? Kan ik mijn wachtwoord ergens opvragen of te voorschijn halen ??
eric
Reputatie 2
Hallo Marina Ik denk dat het is gelukt Ik heb een ander wachtw gebruikt nu en hij heeft geen enkele melding meer gegeven ik kon alles invullen zonder dat hij tegensputterd en weer opnieuw opgestart en ik zie dat het (1) er nu niet meer staat bij de prullenbak .Ik hoop dat het zo blijft
Kunnen we nu wat gaan doen om de snelheid er weer in te krijgen en waar dat aan kan liggen. of wat ik kan proberen dit te verhelpen En weer heel veel dank voor je volhouden
Eric
Reputatie 7
Badge +19
Yes! Wat fijn dat het gelukt is na het wijzigen van je wachtwoord en dat je de (1) niet meer ziet staan! Wat betreft de snelheid. Zet je smartphone uit en start ‘m opnieuw op. Hierbij worden alle achtergrondprocessen stopgezet en komt er weer meer werkgeheugen vrij. Zie het als een soort snelle reset, waarbij je instellingen en bestanden uiteraard bewaard blijven.

Een veelvoorkomende oorzaak van een trage smartphone is dat apps vaak niet volledig worden afgesloten. Apps blijven op de achtergrond draaien, waardoor het je smartphone veel geheugen kost. Om apps volledig af te sluiten druk je op Android-toestellen op de multitask-knop (recente apps-knop). Schuif vervolgens de apps die je af wilt sluiten naar links of rechts. Ook het verwijderen van cachebestanden kan helpen. Dit kun je doen via: Instellingen '> apparaatonderhoud '> opslag '> hier vind je de knop ‘opschonen’ waarmee je de cachebestanden opruimt.

Als dit niet werkt, dan wordt het misschien tijd voor een grote schoonmaak op je telefoon. Alle verzamelde foto's en bestanden zijn erg leuk, maar die zijn nog steeds leuk op je computer. Video’s nemen bovendien veel ruimte in beslag. Je kunt ze overzetten naar bijvoorbeeld Dropbox of een Cloud zoals Google foto's.

Hopelijk helpen deze tips en is jouw Samsung Galaxy S3 straks weer een stuk sneller. 😃
Reputatie 2
Goede morgen Marina Ik zag vanmorgen dat er weer een getal bij mijn email staat ??
Maar de (1) achter de prullenbak is gelukkig nog weg Ik heb er een foto van gemaakt zo dat je ziet wat ik bedoel en misschien dat er collegas zijn die zeggen he dat heb ik ook al eens zien voorbijkomen
Hoe los ik dit op ?

Eric

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @edewaele, Ik ben nu eigenlijk out of options 😞 Wij hebben geen invloed op apps van externe e-mailprogramma's. Als alles wel goed gaat via de webmail en de e-mailinstellingen goed staan, weet ik niet zo goed meer wat we nog kunnen doen. Je zou het eens kunnen testen met een app van een ander e-mailprogramma. Bijvoorbeeld Outlook. Ik ben benieuwd of je dan ook deze melding te zien krijgt.
Reputatie 2
Hallo Marina Het programma werkt wel gewoon goed ik kan berichten versturen en ontvangen.
Ik ga de vraag nog eens voorleggen aan andrioit world of daar misschien iets bekend voor komt
tot hier al heel veel dank (heeft er bij de KPN nou echt niemand zo iets gezien ???) Ik snap niet dat dat alleen bij mijn telefoon zou voorkomen
mvrg E de Waele
Reputatie 7
Badge +19
@edewaele, We hebben dit wel eens gezien, maar dan is het vaak al opgelost met het aanpassen van de instellingen. Omdat de app geen product is van KPN, kunnen we het niet verder onderzoeken. Hopelijk kan Android je meer duidelijkheid bieden. Houd je ons op de hoogte? Ik ben namelijk wel benieuwd wat de oplossing is.
Reputatie 2
Hallo Marina zo dra ik iets weet of een oplossing ga krijgen zal ik u op de hoogte houden.
mvrg Eric

Reageer