Beantwoord

Probleem met weergave tekst e-mailberichten

  • 27 March 2023
  • 10 reacties
  • 70 keer bekeken

Sinds kort heb ik problemen met de weergave van de tekst in inkomende mail. Links naar websites in de e-mails worden als eindeloze strings van letters en cijfers weergegeven

icon

Beste antwoord door via mh 4 April 2023, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @via mh is dat via de webmail of een ander mailprogramma. Indien een ander mailprogramma, welk?

via webmail

Probeer het eens met een andere browser @via mh 

Dank je Jan. Ga ik proberen. Groet. Mark

Geprobeerd met Firefox, Google Chrome en Edge van Windows. Maakt bij alle geen verschil. Kan het zijn dat een infectie met “Kpn URL - Blacklist een rol speelt. Mijn anti-virus programma Avast, maat hiervan melding

Hallo @via mh schakel het antivirusprogramma anders eens uit, want dat kan de bottlleneck zijn.

Bij mij werkt de webmail gewoon, dus het is niets iets algemeens binnen de webmail.

ga ik proberen. Het gekke is alleen dat ik al jaren Webmail gebruik en er tot een week of twee geleden geen problemen waren. Update van Avast…. ?

Reputatie 7
Badge +10

@via mh

Of een update van een ander programma (anders dan jouw standaard browser) ?

Reputatie 7
Badge +18

Geprobeerd met Firefox, Google Chrome en Edge van Windows. Maakt bij alle geen verschil. Kan het zijn dat een infectie met “Kpn URL - Blacklist een rol speelt. Mijn anti-virus programma Avast, maat hiervan melding

Geeft Avast ook aan welke URL het betreft en welke is dat dan?

Als het een veilige URL is (iets met ...kpn.com/... erin) en altijd dezelfde dan zou je daar een uitzondering voor kunnen maken in Avast, anders kan je het scannen hierop ook tijdelijk of helemaal uitzetten, zie dit artikel: https://techmaina.com/avast-url-blacklist/

Geprobeerd met Firefox, Google Chrome en Edge van Windows. Maakt bij alle geen verschil. Kan het zijn dat een infectie met “Kpn URL - Blacklist een rol speelt. Mijn anti-virus programma Avast, maat hiervan melding

Geeft Avast ook aan welke URL het betreft en welke is dat dan?

Als het een veilige URL is (iets met ...kpn.com/... erin) en altijd dezelfde dan zou je daar een uitzondering voor kunnen maken in Avast, anders kan je het scannen hierop ook tijdelijk of helemaal uitzetten, zie dit artikel: https://techmaina.com/avast-url-blacklist/

 

Sorry voor mijn late reactie Willy en GeSp. Bedankt voor jullie tips.

Gaat inderdaad om een veilige URL. Ik ga artikel bestuderen. Mark