Beantwoord

problemen aanmaken tweede emailaccount

• 1 januari 2013
  • 4 reacties
  • 11809 keer bekeken

Mijn schoonmoeder heeft sinds kort een internet abonnement bij kpn. Ze kan de basic dingen doen op de computer maar emailaccounts aanmaken e.d. is voor haar moeilijk. Standaard krijg je er een met een best moeilijk te onthouden emailaccount met emailadres. Gisterenochtend is het mij gelukt om een nieuw emailaccount aan te maken voor mijn schoonmoeder. Ik weet dat je onder het standaard account ook alias emailaccounts kan maken maar die werken niet naar mijn zin en zijn mijns inziens niet handig voor mijn schoonmoeder. Behalve een emailaccount voor mijn moeder, wil ik er ook een maken voor mijn zwager en schoonzus (dus extra accounts aanmaken bij het abonnment van mijn schoonmoeder). Daar ging het mis. Ik voldeed helemaal aan de regels bijvoorbeeld email gedeelte voor het @. t.rook en ww Jan2004. Toch blijft ik een melding krijgen dat het ww niet mag lijken op het emailadres of dat er minimaal 1 hoofletter en cijfers bij moeten. Daar voldoe ik aan. Als ik het emaildeel verander of ww dan kan ik de mededeling krijgen dat er nog een verandering in het abonnement bezig is. Dan kijk ik naar het deel waar je kan zien wat dat is en daar staat inderdaad twee dingen die beide vanochtend nog steeds zo stonden.  Het nieuwe emailaccount/adres van mijn schoonmoeder werkt prima. 

Mijn schoonmoeder woont in de buurt van Rotterdam en ik nabij Assen. Ben momenteel vanwege oud en nieuw bij haar op bezoek en wil dus voor morgen (2 januari) de emailadressen van mijn schoonzus en zwager werkende hebben op mijn schoonmoeders pc. Het aanmaken (zodra dat werkt) kan ik wel vanuit Assen maar het instellen op de pc wordt wat lastig.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen voor dat ik weer naar Assen toog.

icon

Beste antwoord door evelienrook 13 januari 2013, 10:10

Nu die orders zijn "afgehandeld" (duurde wel erg lang) kon ik de gewenste emailaccounts aanmaken. Ook een derde account heb ik kunnen aanmaken.

Nu worden ook de "orders" vlot afgehandeld.

Voorlopig is de zaak opgelost.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste evelienrook,

Ik weet niet of je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Anders kan ik in elk geval voor je kijken wat de status is en of het op dit moment mogelijk is om nieuwe mailboxen aan te maken. In dat geval ontvang ik graag via een privébericht: contractnaam, postcode en huisnummer.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reputatie 1
Beste evelienrook,

Wat mij opvalt is dat het wachtwoord 7 tekens bevat

een wachtwoord moet minimaal 8 tekens bevatten met een hoofdletter en een cijfer

Hoi Leo,

Ik heb ook wachtwoorden met 8 tekens geprobeerd. Het schijnt te zijn dat er nog een één of andere order open staat waardoor ik überhaupt niet kan doen dan alleen een alias aanmaken. Iets is er vast gelopen. Dit wordt bekeken door een andere afdeling.

Bedankt voor het meedenken.

Evelien

Nu die orders zijn "afgehandeld" (duurde wel erg lang) kon ik de gewenste emailaccounts aanmaken. Ook een derde account heb ik kunnen aanmaken.

Nu worden ook de "orders" vlot afgehandeld.

Voorlopig is de zaak opgelost.

Reageer