Problemen met aanmaken van een nieuw email account

• 17 november 2014
  • 5 reacties
  • 613 keer bekeken

Nooit geen problemen gehad met het aanmaken van een nieuw email account buiten mijn kpn email account, behalve de laatste dagen. Alles wordt ingevuld zoals het hoort en dan bij accountinstellingen controleren heeft computer iets aparts, het beeld wordt wazig en binnen fractie van 1 seconde verdwijnt het beeld en wordt outlook 2010 weer opnieuw opgestart en zijn mijn handelingen die ik getroffen had voor het aanmaken van email account verdwenen. Nu krijg ik te horen dat KPN nog steeds niet resolved is. Wat betekenis hiervan is, voor mij een raadsel. Maar hoelang gaat zoiets dan duren voordat ik wel een email account kan aanmaken?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Adri2804,

Welkom op het forum.

Dat is inderdaad niet fijn als je steeds opnieuw moet beginnen met de instellingen. Begrijp ik het goed dat je een eerder aangemaakt KPN mailaccount, in MijnKPN, wilt instellen in Outlook 2010 maar bij de optie ‘accountinstellingen controleren’ het beeld wazig wordt? Heb je voor het instellen van dit mailaccount deze opties doorlopen?

Outlook 2010: E-mailinstellingen controleren

Outlook 2010: account toevoegen

Wanneer het beeld blijft vastlopen lijkt het meer op een Outlook issue dan het KPN e-mailaccount dat je wilt toevoegen. Ik wil je dan ook vragen wanneer het probleem blijft aanhouden dit hier uit te zetten.

Nienke

Hoi Nienke,

Dit is niet het geval met aanmaken van email account van planet of KPNmail maar bij het aanmaken van email accounts van mijn bedrijfje. Mijn ICT beheerder snapt ook niet wat er aan de hand is bij KPN en kon alleen maar bedenken dat KPN nog steeds niet resolved is. In verleden heb ik van meerdere bedrijfjes van mij op dezelfde wijze aangemeld gehad maar nooit geproblemen ondervonden. Dus wat kan het zijn?

Alvast bedankt voor meedenken.

Reputatie 6
Badge +12
 Hoi Adri2804,

Op dit moment heb ik geen directe oplossing voor je. Bij het uitzetten van de vraag krijg ik hetzelfde antwoord naar voren als in mijn voorgaande bericht:

Wanneer het beeld bij de optie ‘accountinstellingen controleren’ wazig wordt is dit een Outlook issue.

Om deze reden wil ik je toch vragen het probleem http://support.microsoft.com/?ln=nl" style=" uit te zetten. Ik verneem graag wat de reactie is vanuit Microsoft.

Nienke

Hallo Nienke,

Het wazig worden van beeld is weg. Enigste wat nog overblijft bij accountinstellingen testen is dat er continu gevraagd wordt naar wachtwoord, terwijl deze juist is ingevuld.

Ik ben heel benieuwd wat er nog loos kan zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken!

gr

adri

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Adri,

Goed te lezen dat het wazig worden van het beeld nu weg is.

Heb je trouwens ook problemen als je inlogt in de webmail voor het betreffende e-mailadres? Per privébericht verneem ik graag om welk mailadres het gaat. Dan ga ik verder voor je op onderzoek uit. Ook ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de contractant in een privébericht?

Nienke

Reageer