Beantwoord

Problemen met KPNmail op iPad

  • 27 October 2019
  • 1 reactie
  • 263 keer bekeken

ik vermoed dat er iets misging met de komst van ios voor ipad. mijn kpnmail geeft grote problemen. afzender wordt niet herkent, dan weer wel , blijft onbetrouwbaar. ik werk uitsluitend met imap instellingen, wanneer komt kpn met een kloppende en eensluidende oplossing?

gmail werkt als enige goed, maar accepteert geen kpn mailadres als tweede email client

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 October 2019, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @iAlbert, ik begrijp dat je problemen hebt met e-mail op jouw iPad, dat is niet fijn. Je hebt er last van in zowel de standaard mail app als de app van Gmail, toch? Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Lukt het om in te loggen op Webmail, en zo ja, werkt je mail daar wel goed? Daar ga ik wel vanuit, maar ik wil het graag zeker weten. Als je e-mail het in Webmail wel goed doet, dan heeft het toch te maken met de e-mailinstellingen in je iPad. Wat je dan het beste kan doen is je e-mailaccount even van je iPad verwijderen en opnieuw toevoegen. Als je hier in onze Toestelhulp jouw type iPad aanklikt, helpt de pagina je stap voor stap met de juiste instellingen.

Laat je weten wat je hebt geprobeerd en of het is gelukt?