Beantwoord

Problemen ophalen Outlook e-mail v10a experiabox

  • 28 May 2019
  • 14 reacties
  • 1552 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe experiabox v10a heb ontvangen. Heb ik problemen met het ophalen van mijn email via Wi-Fi. Ik gebruik de Outlook app. Als ik de 4g aanzet dan komen de e-mails wel in mijn inbox. Ik kan de e-mails als ze binnen zijn wel via de Wi-Fi lezen.
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 June 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Sasje81. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat de Outlook app geen e-mail ophaalt wanneer je gebruik maakt van een WiFi verbinding. Kan je wel een willekeurige website openen wanneer je een WiFi verbinding hebt? Heb je al eens geprobeerd om het e-mail adres opnieuw in te stellen in Outlook? Zou je (als dat mogelijk is) een screenshot van willen maken van jouw instellingen in Outlook en hier delen? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +11
Heb je al eens geprobeerd of het probleem zich ook voor doet,als je een andere e-mail app gebruikt?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben helaas niets meer van je gehoord @Sasje81. Is het probleem inmiddels al verholpen?
Het probleem is nog niet opgelost. Het opnieuw instellen van de e-mail heeft niet geholpen. Het openen van andere websites gaat wel. Al is het bij sommige wel traag.
Reputatie 7
Badge +21
Heb je al eens geprobeerd of het probleem zich ook voor doet,als je een andere e-mail app gebruikt?

@Sasje81 Zou je willen proberen of het wel werkt in een andere app? Op deze manier kunnen we er achter komen of het aan de app ligt of misschien wel aan iets anders.
Welke app kan ik het beste gebruiken?
Reputatie 7
Badge +11
Hoi @Sasje81

Gebruik je soms Hotmail?
Want die gebruikers hebben datzelfde probleem, zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/hotmail-komt-niet-binnen-via-wifi-471177
De problemen zijn bij mij hetzelfde. Sinds mijn oude experiabox het begeven heeft. De v10a ontvangen en zijn de problemen begonnen.
Reputatie 7
Badge +11
Gebruik je ook een Hotmail e-mail adres?
Dat klopt.
Reputatie 7
Badge +11
Hopelijk komt er snel een oplossing,hou dat topic in de gaten voor updates.
Welke app kan ik het beste gebruiken?
Probeer eens of nieuw.....@outlook.com beter werkt.

De my mail app kan helpen.
Reputatie 7
Alles riekt naar problemen met IPv6. KPN beweert dat IPv6 uit staat op de V10A, maar er zijn verscheidene meldingen waaruit blijkt dat IPv6 niet volledig uit gezet is zoals bijvoorbeeld dit topic.
Dat websites zeer traag openen, vooral op Android, is een gevolg van een gebrekkige implementatie van IPv6 op de V10A.
Controleer eens of jouw telefoon een IPv6 adres toegewezen heeft gekregen.



Ik hoop dat KPN op korte termijn de vele problemen met de V10A weet te tackelen.
Reputatie 7
Badge +21
Daar had ik nog niet eens aan gedacht @Tycha, goed dat je deze vraag hebt gesteld. Ik dacht dat het om een KPN e-mail adres ging😥. @Sasje81Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw Hotmail e-mail adres. Helaas hebben de ontwikkelaars nog geen oplossing gevonden om dit probleem te verhelpen. Mijn advies voor nu is om in te loggen via de browser of geen gebruik te maken van het WiFi netwerk wanneer je wil e-mailen. Hou dit topic in de gaten.