Beantwoord

profielfoto mailaccount KPN

  • 24 November 2019
  • 8 reacties
  • 595 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

"Ik wil een profielfoto toevoegen aan mijnKPN mailaccount. Hoe doe ik dat?"

icon

Beste antwoord door RBxx 24 November 2019, 14:54

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @YTM , ik heb ergens binnen dit forum gelezen binnen het topic over de nieuwe webmail dat dit NOG niet kan.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo  @YTM , binnen de nieuwe webmail kan je wel een foto toevoegen aan je mailaccount.

Klik (rechtsboven) op het rondje met je initialen en dan Mijn contactgegevens

Dan verschijnt een pagina waar je, bij je persoonlijke gegevens, een foto-bestand kan “uploaden”.

Hallo @RBxx , mooi om te lezen dat het nu wèl kan.

 

Reputatie 7
Badge +28

@RBxx 

 

Wat heb je aan die foto? Wordt die standaard met elke uitgaande e-mail meegestuurd? Of alleen als je via webmail mailt? 

 

Hallo @RBxx , geen idee, maar @YTM  weet het misschien wèl omdat zij het ook graag wil, of anders kan een moderator misschien een toelichting geven.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb wel eens e-mails ontvangen van iemand waarbij standaard een foto van een paard werd meegestuurd rechtsboven in een bericht. Dus er bestaat wel zoiets bij sommige providers. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Noordzee , het effect is heel beperkt. De foto gaat niet mee als je mailt (vanuit webmail).

Het plaatje rechtsboven (je initialen) verandert in een avatar met jouw gekozen afbeelding. That's it.

Je zou je foto ook in je “handtekening” kunnen zetten, maar die functie moeten ze nog repareren. Doet het nu even niet.

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan is het voor mij niet heel belangrijk. Ik kijk alleen in webmail als ik het vermoeden heb dat er iets niet goed gaat. En dat is het laatste jaar alleen van toepassing geweest met mails van het forum. Maar dat is weer verholpen. 

 

 

Reageer