Beantwoord

Relaying niet toegestaan

• 4 december 2017
  • 10 reacties
  • 1566 keer bekeken

Sinds deze week kan ik een mail op mijn mobiel niet beantwoorden. De server staat Relaying niet toe. Op de site van KPN alle mogelijkheden bekeken en de instellingen goed gezet( stonden trouwens al goed).
Weet iemand of er bij KPN iets verandert is en weet iemand een oplossing.
Instellingen: uitgaande mail:smtp.kpnmail.nl
SSL ingeschakeld
Serverplatform: 587
icon

Beste antwoord door Dazzle2008 6 december 2017, 12:11

Zo?

Ja! Heb je dit zonet aangepast of stond dit al zo? Met deze SMTP instellingen moet je gewoon vanaf je KPNMail adres kunnen verzenden.

Hoi Robin,

Dit heb ik naar aanleiding van jouw aanwijzingen aangepast en alles doet het nu!
Ontzettend bedankt voor je hulp!

Gr. Marinka

Admin: voor de meelezers quote ingeplakt
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je een foto van de instellingen en het type telefoon?

Je wilt ergens "inloggen" of "identificatie" of "SMTP Authenticatie" aanzetten.

Robin
Ik heb op mijn iphone 7 de mailinstellingen zoals genoemd aangepast, maar als ik een mail wil versturen vanaf mijn kpnmail adres, krijg ik de melding dat de server relaying niet toestaat. Ik heb dit al vaker voorbij zien komen, maar wat doe ik hieraan?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dan mis je "identiteitscontrole: Wachtwoord" bij SMTP Instellingen.

Robin
Identiteitscontrole wachtwoord staat aangevinkt, maar ik hoef nergens een wachtwoord in te vullen. Is er een oplossing hiervoor?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je toevallig een screenshot daarvan?

Dit is een foto van het internet, maar daar moet je "wachtwoord" kiezen (in het nederlands bij Identiteitscontrole). Ook kan je daar je hele email + wachtwoord invullen

Zo ziet het er bij mij uit.

Admin: foto bewerkt ivm privacy
Reputatie 7
Badge +30
Op de tweede foto, op SMTP klikken
Zo?

Admin: afbeelding bewerkt ivm privacy
Reputatie 7
Badge +30
Ja! Heb je dit zonet aangepast of stond dit al zo? Met deze SMTP instellingen moet je gewoon vanaf je KPNMail adres kunnen verzenden.

Robin
Zo?

Hoi Robin,

Dit heb ik naar aanleiding van jouw aanwijzingen aangepast en alles doet het nu!
Ontzettend bedankt voor je hulp!

Gr. Marinka

Admin: voor de meelezers quote ingeplakt

Reageer