Beantwoord

Relaying op iPhone se

• 18 juni 2017
  • 6 reacties
  • 158 keer bekeken

Badge
2 identieke telefoons, exact gelijke instellingen (email) 1 iPhone werkt goed de andere kan alleen thuis mail versturen via wifi. Niet met het KPN netwerk of een ander wifi netwerk. "Staat relaying niet toe"
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 juni 2017, 13:21

Hoi @Kerik, heel irritant dat het niet wil lukken. Het lijkt inderdaad een verschil te zitten in de instellingen ook al lijkt dat misschien niet zo. Net als Robin en Wjb ben ik benieuwd of het in beide gevallen om een KPN mailadres gaat en of je wat screenshots wil delen. Dan kunnen we wellicht wat beter helpen. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dan gebruik je niet de zelfde instellingen. Je mist de setting Authenticatie voor SMTP. Ik weet niet precies hoe dat heet op iOS
Badge
Ik gebruik exact dezelfde instellingen. Ook voor SMPT !
Reputatie 7
Badge +30
Heb je een screenshot van de SMTP instellingen?

Dit gaat wel om KPNMail?
Reputatie 7
Kan je de SMTP settings van beide apparaten dan eens met ons delen?
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Kerik, heel irritant dat het niet wil lukken. Het lijkt inderdaad een verschil te zitten in de instellingen ook al lijkt dat misschien niet zo. Net als Robin en Wjb ben ik benieuwd of het in beide gevallen om een KPN mailadres gaat en of je wat screenshots wil delen. Dan kunnen we wellicht wat beter helpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord @Kerik dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders weet je ons te vinden.

Reageer