Beantwoord

Samsung Galaxy A6 mail instelling werk niet

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik kan mijn e-mail niet installeren op mijn nieuwe a6 tablet met samsung mail

Ik heb de instal handleiding gevolg maar krijg steeds de zelfde melding

(Gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist of pop3/imap toegang is niet ingeschakeld voor dit account 

Controleer uw instellingen).

Mijn webmail werkt wel

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 July 2020, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cor1951. Welkom op het KPN Forum. Heb je onze Toestelhulp gebruik om jouw e-mailadres in te stellen? Als je een andere handleiding hebt gebruik, dan lees je hieronder de stappen.

  • Open de Toestelhulp via de servicetool.
  • Geef aan wat het merk van je nieuwe toestel is
  • Kies vervolgens het juiste model
  • Uit de vele opties kies je tot slot voor e-mail instellen (imap geadviseerd)

Als dit niet werkt of je hebt dit al gedaan, dan zou ik je willen vragen om een screenshot (persoonlijke gegevens afschermen) van jouw instellingen te delen in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cor1951. Welkom op het KPN Forum. Heb je onze Toestelhulp gebruik om jouw e-mailadres in te stellen? Als je een andere handleiding hebt gebruik, dan lees je hieronder de stappen.

  • Open de Toestelhulp via de servicetool.
  • Geef aan wat het merk van je nieuwe toestel is
  • Kies vervolgens het juiste model
  • Uit de vele opties kies je tot slot voor e-mail instellen (imap geadviseerd)

Als dit niet werkt of je hebt dit al gedaan, dan zou ik je willen vragen om een screenshot (persoonlijke gegevens afschermen) van jouw instellingen te delen in dit topic. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het inmiddels is gelukt om het e-mail adres in te stellen op jouw smartphone. Als dat niet het geval is, dan horen we het graag!