Beantwoord

sent items

• 11 juli 2012
  • 1 reactie
  • 10512 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
sinds de overstap van office 2007 naar 2010 wordt in mijn webmail de map "sent items" niet gevuld. Dus alle berichten die ik verstuurd heb via outlook komen niet in de webmail bij verzonden, ook niet in outbox of drafts.
Is er in outlook 2010 ergens iets wat ik aan moet passen om deze berichten toch in de sent items te laten staan? Altijd handig als reserve

icon

Beste antwoord door poel008 27 juli 2012, 11:50

Beste JHD,

Het verzenden via een mailprogramma op uw computer gaat buiten de webmail om, zou alles wat u verzend in uw box send items komen is uw mailbox binnen de kortste keren vol

Alle mailtjes die in uw webmail te zien zijn nemen ruimte in ook de map send,  deleted-items drafts en junkemail

Dus als u veel van de webmail gebruik maakt is mijn advies ook deze mappen te legen

Dit geld zeker als u foto’s verzend

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Beste JHD,

Het verzenden via een mailprogramma op uw computer gaat buiten de webmail om, zou alles wat u verzend in uw box send items komen is uw mailbox binnen de kortste keren vol

Alle mailtjes die in uw webmail te zien zijn nemen ruimte in ook de map send,  deleted-items drafts en junkemail

Dus als u veel van de webmail gebruik maakt is mijn advies ook deze mappen te legen

Dit geld zeker als u foto’s verzend

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd 

Reageer