Beantwoord

Server heeft verbinding geweigerd

  • 17 May 2019
  • 6 reacties
  • 1055 keer bekeken

Sinds kort krijg ik ook de melding; De server heeft de verbinding geweigerd. Outlook 2007, Windows 10
Mail wordt wel verstuurd en ontvangen, maar ik moet de melding wel 3 keer wegklikken voordat er weer wat gebeurd. Heel irritant dus.
Ik heb niets gewijzigd aan instellingen of wachtwoorden, dus waar komt dit vandaan?

Admin: eigen topic voor je berichten aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 May 2019, 10:20

Bekijk origineel

6 reacties

disconnecting
Protocol: IMAP
Server: imap.kpnmail.nl
Poort: 993
Foutcode: 0x800CCCD9
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Bam63. Welkom op het forum. Ik begrijp dat het erg vervelend is om telkens deze melding weg te klikken. Zou je als eerste willen testen of het wel lukt via KPN Webmail? Heb je dit e-mail adres ook op andere apparaten ingesteld en krijg je hier ook dezelfde foutmelding te zien?
Webmail werkt prima. Ik heb mij ook vergist ik heb op de PC geen windows 10, maar 8.1. ben vorig jaar teruggegaan naar 8.1 omdat mijn moederbord een conflict had met een windows 10 update. Op mijn telefoon(Android) en laptop(wel windows 10) heb ik het probleem niet.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb even gegoogeld op de foutcode 0x800CCCD9. Dit lijkt op een probleem in het software (Outlook). Je kan het beste langs een computer reparateur gaan met jouw PC. Wellicht kan hij/zij deze fout verhelpen.
Alles geprobeerd, maar de server blijft de verbinding weigeren. Hoogst irritant. Alles is (opnieuw) correct ingesteld.
Reputatie 7
Badge +24
Of een ander mailprogramma proberen...

Reageer