Beantwoord

Server identiteit niet gecontroleerd op Ipad en op pc

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 1674 keer bekeken

‘Server identiteit kan niet worden gecontroleerd’. ‘De identiteit van planet.mail kan niet worden geverifieerd.’

Ik kan nu wel mails ontvangen maar niet verzenden!!!

Is dit een probleem met de server of kan ik er zelf iets aan doen?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 January 2021, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

planet.mail klopt ook helemaal niets van. Het moet zijn mail.planet.nl. Of eigenlijk tegenwoordig smtp.kpnmail.nl. Dat moet u aanpassen bij de instellingen. 

OK ik zal kijken of dat werkt, maar die tekst krijg ik steeds op mijn scherm, ik verzin dat niet zelf.

Ik zou niet weten hoe ik dat kan doen. Onder instellingen kan ik het niet wijzigen bij account beheren, moet ik dan een nieuw account toevoegen???

Ik heb op de site van KPN gekeken en in mijn postcode worden de afgelopen dagen (dagelijks dus) op bepaalde uren storingen vermeld door de KPN. Misschien dat het daardoor komt?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Maloe. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels gelukt om jouw e-mail adres op de juiste manier in te stellen. Als het nog niet is gelukt kan je op deze pagina de juiste e-mail instellingen vinden. Je kan er altijd voor kiezen om naast het bestaande account een nieuwe toe te voegen in jouw e-mailprogramma. Wanneer de nieuwe goed functioneert kan je de oude verwijderen. Controleer wel of de inhoud van jouw mailbox overeenkomt voordat je het verwijderd.