Beantwoord

Server identity

  • 10 March 2019
  • 5 reacties
  • 702 keer bekeken

Ik krijg plotseling steeds weer bijgevoegde melding en mail verzenden werkt niet.
De melding is afkomstig van Sectigo RSA.
Wat is er aan de hand?




icon

Beste antwoord door RBxx 10 March 2019, 14:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Beste @Frans080 , ik zie aan het server adres, dat je (net als ik) een HetNet gebruiker bent.

Sinds HetNet opgenomen is in KPN, kan je nu de KPN mail servers gebruiken.
Kijk op de volgende KPN pagina voor de instellingen: Overzicht mailserver instellingen

Dit werkt bij mijn HetNet mail zonder problemen.

Wellicht worden de HetNet server certificaten minder goed bijgehouden, met jouw probleem als gevolg.
Dank! Zal er naar kijken.
Er van uit gaande dat je gelijk hebt (en waarom niet?) zou dat erg kwalijk zijn van een serieus bedrijf als KPN!
Heb nog geen tijd gehad hier iets aan te doen, maar het probleem i
lijkt over. Misschien heeft KPN gedaan wat ze eerder hadden moeten doen.
Ik neem je advies overigens wèl serieus! Nogmaals dank dus!
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te horen dat het probleem weg is.
Houd de KPN pagina voor de instellingen: Overzicht mailserver instellingen paraat,
dan kan je het een volgende keer direct oplossen.
Reputatie 7
Badge +21
Beste @Frans080

Zojuist zie ik een reactie van een KPN moderator in een andere discussie op dit forum.

Deze reactie versterkt mijn vermoeden, dat jouw (tijdelijk) probleem inderdaad te maken had met werkzaamheden aan het beveiligingscertificaat van de uitgaande mailservers.

Reageer