Beantwoord

Server staat relaying niet toe

• 3 september 2014
  • 56 reacties
  • 79334 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Nee, je wilt dit gebruiken voor SMTP:
Server/hostnaam: mail.mijndomein.nl
Poort: 465
SSL/TLS: Ja (eventueel STARTTLS)
Authenticatie vereist: Ja

De inkomende instellingen heb je als het goed is al juist ingesteld, maar hier nogmaals het overzicht:
Server/hostnaam: mail.mijndomein.nl
Poort: 993 voor IMAP(4), 995 voor POP(3)
SSL/TLS: Ja

Op deze manier kun je namelijk altijd email versturen via mijndomein en dit zal werken vanaf elke provider en ook in het buitenland.
Als je ergens een gebruikersnaam nodig bent is dat je hele mailadres en het wachtwoord is natuurlijk je wachtwoord

Zie ook de documentatie van MijnDomein: https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/200448252-Instellen-met-IMAP
De server accepteerd de ontvanger niet 😞
Ik word er een beetje doodziek van
Reputatie 7
De server accepteerd de ontvanger niet :(Kan je hier eens screenshots plaatsen van de instellingen die je maakt?
Ik heb alles geprobeerd wat je hebt aangedragen, maar niks werkt
Heb intussen een mail adres aangemaakt via icloud, en deze werkt wel
Kpn......... ik heb zelden zoveel gezeik gehad........... voor mij nooit meer ??
Reputatie 7
Ik heb alles geprobeerd wat je hebt aangedragen, maar niks werkt
Heb intussen een mail adres aangemaakt via icloud, en deze werkt wel
Kpn......... ik heb zelden zoveel gezeik gehad........... voor mij nooit meer ??
Een beetje jammer dat je KPN de schuld hiervan geeft, terwijl de oorzaak toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ergens anders gezocht moet worden.
Ook jammer dat je niet even wat screenshots plaatst, beelden vertellen vaak meer dan duizend woorden.
Reputatie 7
Badge +27
Hi Richard, jammer dat je er nog niet uitgekomen bent! Zoals wjb en Robin aangeven, is het vanaf een afstand lastig te zeggen wat er precies misgaat. Daarom is er een screenshot gevraagd, zodat we naar aanleiding van jouw instellingen tips kunnen geven.

Ik zie dat je inmiddels een andere weg hebt gekozen, maar mocht je alsnog willen dat we er eens naar kijken, laat het dan vooral weten.

Reageer