Beantwoord

serveridentiteit wordt niet gecontroleerd op iPad


Ik kan geen emails meet versturen van mijn iPad. Ik krijg de melding Serveeridentiteit niet gecontroleerd. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door huistijger 27 maart 2019, 06:11

Kijk je SMTP instellingen even na zoals Jan ook al voorstelt:

Uitgaande mail:
Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete emailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS/SSL aan

Voor de instellingen van de KPN email kun je ook hier de instellingen bekijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ik kan geen emails meet versturen van mijn iPad. Ik krijg de melding Serveeridentiteit niet gecontroleerd. Wat kan ik hier aan doen?
Hallo @hjbaakman
Verificatie of authenticatie aanvinken bij het smtp protocol.
Reputatie 7
Badge +18
Kijk je SMTP instellingen even na zoals Jan ook al voorstelt:

Uitgaande mail:
Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete emailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS/SSL aan

Voor de instellingen van de KPN email kun je ook hier de instellingen bekijken.
Reputatie 7
Badge +23
Welkom @hjbaakman! Wat de heren hierboven aangeven klinkt zeer plausibel. 🙂 Zou je die instellingen willen controleren?

Reageer