Beantwoord

Servers onbereikbaar vanaf Samsung S6

Opeens werd mijn kpnplanet e-mail account verwijderd uit de google e-mail app. Toevoegen van het account, ook niet aan andere e-mail-app, kan niet. Melding is dat geen verbinding met e-mailserver kan worden gemaakt. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? ?
icon

Beste antwoord door Ghooff 27 juli 2018, 20:31

Paul_ schreef:

Welkom op het forum @Ghooff. Heel apart dat je e-mail account ineens was verwijderd. Het klinkt als een foutje bij het instellen. Zou je eens met behulp van deze Toestelhulp het willen proberen in te stellen?

Beste Paul_, bedankt voor je reacfie nog. Net zo plots als het account verwijderd was en ik het niet kon heractiveren, lukte het heractiveren plots wel. Vriendelijke groet

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum @Ghooff. Heel apart dat je e-mail account ineens was verwijderd. Het klinkt als een foutje bij het instellen. Zou je eens met behulp van deze Toestelhulp het willen proberen in te stellen?
Paul_ schreef:

Beste Paul_, bedankt voor je reacfie nog. Net zo plots als het account verwijderd was en ik het niet kon heractiveren, lukte het heractiveren plots wel. Vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +23
Goed om te lezen @Ghooff. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!

Reageer