Beantwoord

Sinds 1 week ontvang ik geen e-mail meer

  • 4 October 2021
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Krijg al 1 week geen email binnen,iedere keer is mijn account oud, wordt er ziek van,al 5 keer mijn account verwijderd,en opnieuw gedaan,maar er komen geen mails binnen

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 October 2021, 08:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@cavaliertje

Kom je wel binnen bij de KPN webmail ? Zo ja, dan zijn gebruikersnaam + wachtwoord goed. Dan moet je fout in jouw emailprogramma zoeken.

Wat staat er achter het @ teken bij jouw emailadres(sen) ?

Zat je ooit bij Telfort en sinds ca. 1 jaar bij de KPN ? Hoeveel tekens heeft jouw wachtwoord ? 8 of 9 tekens ?

13 tekens heb mij wachtwoord

 

 

En achter@telfort.nl

Reputatie 7
Badge +10

@cavaliertje 

Kom je wel binnen bij de webmail ?

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @cavaliertje. Welk mailprogramma gebruik je om de mail te lezen? En wat gebeurt daar precies als je de mail op probeert te halen? Je zegt dat het account oud is, hoe bedoel je dat? Krijg je er een foutmelding over of gebeurt er iets anders? En net als Willy ben ik ook benieuwd wat er gebeurt als je met dezelfde gegevens inlogt op de Webmail. Als het daar ook niet lukt om in te loggen kan de oorzaak in de inloggegevens zitten, in dat geval kan je een nieuw wachtwoord instellen via MijnKPN.Â