Sinds 2 weken kan ik niet meer mailen met mijn Gmail adres

  • 9 June 2022
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem sind 2 weken (lijkt erop dat het ontstaan is met de overstap van alles in 1 naar hussel?) Bij mij gaat het alleen om de accounts van Gmail. Heb al van alles geprobeerd, wachtwoord wijzigen, helemaal opnieuw instellen. Niks helpt. Iemand een idee?  Gaat bij mij om foutcode  (0x800CCC92)

Gr Wim


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit heeft niks te maken met KPN lijkt mij. Maar hoe verstuurd u mail? Via de webinterface bij Google? Via een app op de mobiel? Of via Outlook op de pc of laptop? 

Via de pc met outlook. Op mij telefoon werkt het wel allemaal. 

Reputatie 7
Badge +10

@WimBoek 

GMail heeft een nieuwe manier van inloggen.