Beantwoord

slechte ontvangst emails

• 17 januari 2013
  • 8 reacties
  • 9199 keer bekeken

De door Outlook aangekondigde binnengekomen emails (rechtsonder aan de pagina) worden vaak niet allemaal op het scherm vertoond. Op de één of andere maniet "verdwijnen" er emails tussen het binnenkomen en mijn ontvangst.

Waar blijven deze dan en hoe lossen we dat op?

icon

Beste antwoord door donnie_brasco 29 januari 2013, 21:56

Voor de duidelijkheid: Als je ziet dat hij bericht nummer zoveel van zoveel aan het binnenhalen is, zie je dan aan de linkerkant, waar de mappen staan, ook dat het getal achter postvak in toeneemt? En bij postvak in, hoe heb je de weergave? Staat wel geselecteerd dat je bovenste mail bovenaan staat? 

Als je wel gewoon in de webmail kan komen, zou ik gewoon wat prutsen met de instellingen van Outlook, want daar zal het inzitten. Het kan niet zo maar zijn dat mailtjes verdwijnen, eerder dat er een instelling niet goed is. 

Mocht het allemaal niet werken kun je in windows nog altijd Outlook opnieuw installeren, of een systeemherstel doen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik begrijp je vraag niet helemaal, bedoel je die blauwe rechthoekjes die rechtsonderin bij het klokje tevoorschijn komen als je e-mail krijgt? Komen er misschien e-mails in je spam map terecht, dat het daarom lijkt dat er e-mails verdwijnen? 

Voor alle duidelijkheid:

Rechtsonder staat bijv. "Bezig met ontvangen van 1 van 3 emails". Er komt dan inderdaad 1 bericht in mijn Inbox, maar verder niets meer. Ik merk ook wel, dat ik niet alle mij toegestuurde mail ontvang.

Worden deze misschien door een spamfilter gefilterd? Dan staan ze misschien in de ongewenste post.

Was het maar zo gemakkelijk! Nee, er staat niets in de map Ongewenste e-mail.

Heb je ook niet toevallig eenzelfde account meerdere malen ingesteld?

Reputatie 2
Badge
Als je in de webmail inlogt, komen daar dezelfde e-mails binnen? En inderdaad de vraag van Baardmans, heb je het op meerdere apparaten ingesteld? 

Als in op KPN-webmail inlog, staan er alleen 5 berichten van juli 2011 in. Verder niets.

Moeten al de binnengekomen berichten dan ook daar te zien zijn?

Ik maak geen gebruik van meerdere apparaten.

Reputatie 4
Badge
Voor de duidelijkheid: Als je ziet dat hij bericht nummer zoveel van zoveel aan het binnenhalen is, zie je dan aan de linkerkant, waar de mappen staan, ook dat het getal achter postvak in toeneemt? En bij postvak in, hoe heb je de weergave? Staat wel geselecteerd dat je bovenste mail bovenaan staat? 

Als je wel gewoon in de webmail kan komen, zou ik gewoon wat prutsen met de instellingen van Outlook, want daar zal het inzitten. Het kan niet zo maar zijn dat mailtjes verdwijnen, eerder dat er een instelling niet goed is. 

Mocht het allemaal niet werken kun je in windows nog altijd Outlook opnieuw installeren, of een systeemherstel doen.

Reageer