Beantwoord

slechte site, kan niet eens een vraag beantwoorden

  • 25 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 9462 keer bekeken

Hallo,

ik weet niet wie van KPN deze site beheert, maar laat die meneer ook eens op de stoel van een gebruiker (met of zonder klacht) gaan zitten. 

Ik wil gewoon antwoorden op een probleem van een gebruiker. Maar het enige dat ik kan is een nieuwe vraag stellen.

Hebben jullie er al eens over gedacht, om een gebruiker die de melding krijg: "server accepteerd geen verificatie". Om tegen deze persoon te zeggen, dat hij bij het instellen van zijn uitgaande mail het wachtwoord moet uitvinken? 

icon

Beste antwoord door Allart 25 oktober 2012, 11:43

Beste jimmy-hendrix,

Dank voor je bericht en welkom op ons forum. Wij stellen feedback zeer op prijs, ontbrak het 'antwoorden' knopje (zie screenshot hieronder) bij het bericht waarop je wou reageren? Doorgaans komt dit namelijk alleen voor als wij het onderwerp gesloten hebben. Ik hoor je bevindingen graag.  

https://

Met betrekking tot je laatste tip, wellicht wil je hem delen met nicohaast, hij heeft het onderwerp hier gestart. http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/verificatie-mislukt-samsung-galaxy-s3/td-p/58858/page/2

Met vriendelijke groet,

Allart

Bekijk origineel

2 reacties

Sorry, maar ik kan het even niet laten. Heeft hij zijn gitaar in de wilgen gehangen ?:@

Reputatie 7
Badge +12
Beste jimmy-hendrix,

Dank voor je bericht en welkom op ons forum. Wij stellen feedback zeer op prijs, ontbrak het 'antwoorden' knopje (zie screenshot hieronder) bij het bericht waarop je wou reageren? Doorgaans komt dit namelijk alleen voor als wij het onderwerp gesloten hebben. Ik hoor je bevindingen graag.  

https://

Met betrekking tot je laatste tip, wellicht wil je hem delen met nicohaast, hij heeft het onderwerp hier gestart. http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/verificatie-mislukt-samsung-galaxy-s3/td-p/58858/page/2

Met vriendelijke groet,

Allart

Reageer