Beantwoord

SMS over blokkeren emailaccount legitiem?

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 191 keer bekeken

Geachte heer,  mevrouw, 

We hebben op 5 oktober een SMS ontvangen waarin gemeld wordt dat "derden toegang hebben tot ons emailaccount". En dat jullie het emailadres hebben geblokkeerd uit voorzorg.

We betwijfelen of deze echt van KPN afkomstig is. Kunt u aangeven of zulke sms-berichten door jullie verstuurd worden?

We horen graag uw reactie.

Mvg. 

Fam E. de Jong

Klantnummer ....

 

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 7 October 2021, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

@Eric Denhard de Jong 

Kun je nog wel email versturen en ontvangen en bij Mijn KPN dingen wijzigen ? Zo ja, dan lijkt het erop dat dat dat SMSje vals was.

Wat is de afzender van dat SMSje ? Is dat "KPN.com” ? Want de KPN gebruikt alleen dat als afzender.

Het beste is om, uit voorzorg, ALLE wachtwoorden ZO SNEL MOGELIJK  te wijzigen. en kies dan sterke wachtwoorden.