Beantwoord

smtp.kpnmail.nl wachtwoord is zoek

• 17 mei 2017
  • 3 reacties
  • 905 keer bekeken

voor het verzenden en ontvangen van mail heb ik een wachtwoord nodig. met de speedtouch was dat geen probleem want het outlook had dit gewoon opgeslagen. nu met de experiabox v10 is blijkbaar de wachtwoorden voor smtp en pop3 onklaar gemaakt. vraag mij niet hoe dat komt. Maar het huisaccount kan geen mail meer verzenden en ontvangen. Graag wil ik op het KPN account voor de mail weer nieuwe wachtwoorden ontvangen voor ons gebruikersnaam van de ADSL verbinding om in te vullen bij de SMTP en de POP3 server.
icon

Beste antwoord door Koen_1 18 mei 2017, 16:18

Hoi @vincent1v, lastig dat je geen mail meer kon ontvangen en verzenden, maar goed om te lezen dat je het wachtwoord hebt kunnen achterhalen en het nu weer werkt 🙂 Welke rol de installatie van de nieuwe Experiabox in de oorzaak van het probleem heeft kunnen spelen is mij ook niet duidelijk. Heb je misschien een Servicetool op je computer geïnstalleerd staan die mogelijk instellingen aangepast heeft?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Via mijnKPN kan je een nieuw wachtwoord aanvragen 🙂

https://mijn.kpn.com
hij doet het weer. wat een mens al niet bewaard op papier na 15 jaar. wachtwoorden. wat wel vreemd is, is dat de installatie van de experiabox v10 de instellingen van outlook 2010 vern****
heeft. maar dat ga ik niet meer uitzoeken hoe en wat. het wordt tijd dat de huisgenoten overgaan op gmail. dan heb je dit probleem niet meer.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @vincent1v, lastig dat je geen mail meer kon ontvangen en verzenden, maar goed om te lezen dat je het wachtwoord hebt kunnen achterhalen en het nu weer werkt 🙂 Welke rol de installatie van de nieuwe Experiabox in de oorzaak van het probleem heeft kunnen spelen is mij ook niet duidelijk. Heb je misschien een Servicetool op je computer geïnstalleerd staan die mogelijk instellingen aangepast heeft?

Reageer