Beantwoord

Sommige emails komen niet binnen (webmail en mailprogramma)

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Sommige emails komen standaard niet binnen, niet in email programma's , niet in de webmail omgeving.

De mails zitten niet in de spamfilter, of in een andere map.

De verzenders zijn niet geblokkeerd ,zegt het abuse team van KPN.

Meerdere mensen hebben hier problemen mee. Niemand lijkt het antwoord te weten.

Nu ik de mails automatisch laat doorsturen naar gmail, druppelen sommige mails wél binnen. Andere mails nog steeds niet.

 

Wie kan dit voor mij oplossen?? Ik heb dit probleem nu al jaren, maar dit kost mij klanten en dat kan echt niet meer.

 

groetjes,

Sietske

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Raymondt 15 April 2021, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Siep6 Hi Sietske, niet fijn dat je nog steeds niet alle mails ontvangt. Ik begrijp goed dat je 't opgelost wilt hebben, goed dat je aan de bel trekt.

Top dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet. Ik heb even overlegd met een specialist van Abuse. Hij komt er zodadelijk hier in je topic op terug, om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sietske,

Ik heb eens even gekeken in de mailwisseling die je met mijn collega gehad hebt, en ben alsnog zelf even op onderzoek uitgegaan. In de eerste mail die je stuurde noemde je 5 e-mailadressen, waaronder een e-mailadres dat begint met info@. Als ik kijk naar hoevaak er mails vanuit die adressen naar het jouwe gestuurd zijn in de afgelopen 4 weken, dan zie ik slechts een paar mails vanuit dat info@ adres. De overige 4 adressen die ik zie staan hebben je in de afgelopen 4 weken geen mails gestuurd (of beter gezegd, die mails hebben onze mailserver nooit bereikt). Kan het zijn dat je die paar mails vanuit het info@ adres wel ontvangen hebt? Ik zie er een op 12 april, 6 april en 28 maart.

Van de overige 4 adressen is er in de afgelopen 4 weken geen mail bij ons aangeboden die gericht waren aan jouw e-mailadres. Mogelijk hebben ze hier een foutief e-mailadres gebruikt. Ik zie wel dat er vanuit deze adressen mails aangeboden zijn voor andere klanten, en die lijken ook gewoon te zijn aangekomen. Nu blijft het uiteraard alsnog vreemd waarom de mails niet aankomen, maar als mails onze inkomende mailservers al niet bereiken, dan kan ik ook niet zien wat er mis gaat.