Vraag

Sommige emails laden te langzaam, waarom?

  • 4 January 2019
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 1
Dit probleem ervaar ik met de webmail van KPN.

Een email van thuisbezorgd openen duurt bijv. 2 minuten. Waarom?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi mmc, ik moet zeggen dat dit me nog nooit is opgevallen. Ik heb net een mailtje van thuisbezorgd doorgestuurd naar mijn @kpnmail adres maar die opent prima in de webmail. Welke browser gebruik je? Dan probeer ik het daar ook eens in. Is dit een recente storing? Opent de mail wel snel in de BetaWebmail?
Reputatie 1
Hoi mmc, ik moet zeggen dat dit me nog nooit is opgevallen. Ik heb net een mailtje van thuisbezorgd doorgestuurd naar mijn @kpnmail adres maar die opent prima in de webmail. Welke browser gebruik je? Dan probeer ik het daar ook eens in. Is dit een recente storing? Opent de mail wel snel in de BetaWebmail?

Ik gebruik Firefox 61.0.1.
Het probleem viel me een tijdje geleden op. Ik heb de betawebmail geprobeerd en daar opent het wel gewoon snel.
Reputatie 7
Badge +28
Is het een optie de betawebmail de komende tijd te blijven gebruiken? We werken aan een volledig nieuwe webmailomgeving die ergens dit jaar live komt. Tot die tijd wordt er alleen noodzakelijk onderhoud uitgevoerd aan de huidige webmail, waardoor ik deze melding niet neer kan leggen bij de ontwikkelaars. Tegen die tijd ben ik uiteraard wel erg benieuwd of dit probleem dan ook is opgelost. Niet echt een oplossing dus, maar ik hoop dat dit een goed tijdelijk alternatief biedt 🙂
Hmm, heb je geen automatische updates van Firefox? De nieuwste versie is nml 64.0
Reputatie 7
Badge +28
Daar had ik niet eens bij stilgestaan. Ik ben benieuwd of een update van Firefox dit probleem verhelpt, anders hoop ik dat je uit de voeten kunt met de beta webmail!
En inmiddels is het versie 64.0.2

Reageer